×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
پرستاران، مجاهدانِ خاموشند

به گزارش «سیرجان خبر» امام جمعه شهرستان سیرجان خطاب به پرستاران سیرجانی گفت:قدردان شما قشر زحمتکش، مجاهد و ایثارگر هستیم. کسی که در کسوت پرستاری فعالیت می‌کند مجاهد خاموش است و با غمخواری و غمگساری به تیمار بیماران می‌پردازد. دل پرستار، دریا است و مهر او به اندازه کرانه افق‌ها است. کار چنین افرادی قابل قیمت گذاری و ارزش گذاری نیست. همانند حضرت زینب (س) که پرستار کربلا بود و در آن واقعه غمخوار و غمگسار همه آسیب دیدگان.

امام جمعه سیرجان افزود: اگر زنان ما مثل حضرت زینب (س) عمل می‌کردند و پرستاران ما غمگساری، مهربانی و مدیریت بحران را از حضرت زینب (س) می آموختند، می‌توانستند رسالت خود را به خوبی عمل نمایند. حضرت زینب (س) مصائب بسیاری دید؛ با این حال استقامت خود را حفظ کرد و خم به ابرو نیاورد. این یعنی مدیریت بحران در شرایط سخت.

وی خطاب به پرستاران تاکید کرد: بزرگترین معلم شما پرستاران حضرت زینب (س) است و اگر در مسیر او گام بردارید؛ جنس زن نسبت به جنس مرد به مقام بالاتری دست خواهد یافت، چرا که ملاک برتری به گفته خداوند تقوا و ارتباط با خداست، نه جنسیت. مرحبا بر شما پرستاران که خالصانه زحمت می‌کشید و به تقوا و قرب الهی دست یافته‌اید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.