×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024
پرونده ثبت نام انتخابات مجلس دهم در سیرجان بسته شد/۲۹ داوطلب در انتظار تایید صلاحیت

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” با ثبت نام ۲۹ داوطلب پرونده ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر بسته شد و از روز شنبه مراحل بررسی صلاحیت کاندیداها آغاز خواهد شد.

بر پایه این خبر از ساعات اولیه صبح امروز سید احمد حسینی سیرجانی نماینده ادوار گذشته مجلس در سیرجان با حضور در ستاد انتخابات برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

ابراهیم جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور نیز همراه برادر خود (مهدی جهانگیری) برای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر ثبت نام کرد و رسما نامزد انتخابات مجلس دهم شد.

جهانگیری در نشست خبری درصد پیروزی خود را بالا دانست و عنوان کرد: بنده اگر منتخب شوم هیچوقت پیگیری را با دخالت قاطی نخواهم کرد و با تکیه بر اخلاق مداری و اصول حاکم بر نظام تلاش خواهم کرد فرهنگ اصیل سیرجان را در همه امور ارتقا بخشیم.

جهانگیری در واکنش به سوالی در خصوص دیدار برخی از حامیان وی با سران فتنه عنوان کرد: اگر هر جریانی بخواهد از مسیر  نظام و قانون عیور کند مورد قبول نیست و کسانی که در  جریان فتنه ۸۸ قرار داشتند باید در دادگاه صالحه محاکمه شوند.

شهباز حسن پور نماینده فعلی مردم سیرجان و بردسیر آخرین داوطلبی بود که در ساعات پایانی آخرین روز با حضور در فرمانداری سیرجان برای کاندیداتوری مجلس دهم ثبت نام کرد.

حسن پور نیز در پاسخ به این سوال که هدف از حضور در سومین دوره برای انتخابات چیست گفت: بنده با اصرار خانواده ایثارگران و مردم شریف به صحنه انتخابات آمدم و خدا را سپاسگذارم که توفیق داد بار دیگر در راه خدمت به مردم شریف سیرجان و بردسیر قدم بگذارم.

نماینده مردم سیرجان تصریح کرد: افرادی که دست به تخریب طرف مقابل خود می زنند ضعیف هستند و با این روش می خواهند ضعف خود را پنهان کنند.

با ثبت نام ۲۹ داوطلب پرونده ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر بسته شد و از روز شنبه مراحل بررسی صلاحیت کاندیداها آغاز خواهد شد.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.