×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
هدف دشمنان در فتنه نهم دی براندازی نظام اسلامی بود

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: تمام مردم در کنار دولت و پشتیبان دولتمردان در مقابله با حیله‌های دشمن در اجرای برجام هستند و امروز ایران اسلامی با حضور مردم شکست‌ناپذیر است.

امام جمعه سیرجان مصوبه آمریکا در زمینه روادیدها را توهین به ملت ایران عنوان کرد و گفت: این مصوبه خلاف توافق و اجرای برجام است و همان‌طور که رهبری اعلام فرمودند «آمریکا قابل اعتماد نیست».

حسینی تصریح کرد: امروزه این تصمیمات نابخردانه توسط سردمداران آمریکا حیله و توطئه‌ای بیش نیست و تعیین خسارت برای ایران اسلامی با اجرای برجام منافات دارد و بهانه‌تراشی مسئولان آمریکا برای توافق هسته‌ای و برجام است.

وی با تبریک میلاد حضرت مسیح به جهانیان و تبریک میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) گفت: تهدیدها و تحریم‌ها علیه پیامبر توسط دشمنان فرصت خوبی برای ترویج دین اسلام در زمان ایشان بود.

حسینی افزود: این تهدیدها و توطئه‌ها نتیجه عکس داشت و می‌بینیم بعد از پیامبر حضرت امام صادق (ع) در دانشگاه بزرگ خود بیش از ۴ هزار شاگرد فداکار برای اسلام تاسیس کرد که با وجود همه توطئه‌ها دین اسلام هر روز مقتدرتر و شکوفاتر است.

خطیب جمعه سیرجان با گرامیداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت: در فتنه نهم دی سال ۸۸ یک عده دنیاطلب در توطئه تقلب در انتخابات همراه و هم‌صدا با دشمن شدند و با وجود همه تلاش خود برای همراهی با دشمن اغتشاش و پایکوبی در روز عاشورا و حمله به مساجد و اماکن مذهبی و توهین به ملت و ولایت فقیه قصدشان براندازی نظام اسلامی بود.

وی عنوان کرد: فتنه‌گران هنوز هم از ملت بزرگ ایران عذرخواهی نکردند و با همکاری مردم این فتنه خنثی شد و حالا هم باید هوشیار بود که مبادا آنها بخواهند فتنه‌ای جدید در انتخابات پیش رو داشته باشند.

حسینی کشتار شیعیان در نیجریه که با همدستی رژیم صهیونیستی، آل سعود و آمریکا انجام شد را محکوم و اظهار کرد: بیش از ۲ هزار نفر از شیعیان نیجریه و فرزندان رهبر جنبش اسلامی نیجریه در این ظلم بزرگ به شهادت رسیدند و ما یقین بر پیروزی این جنبش داریم.

امام جمعه سیرجان به سبک زندگی اسلامی از دیدگاه نهج‌الیلاغه و سیره نبوی پرداخت و خاطرنشان کرد: هفتم دی سالروز نهضت سوادآموزی یادآور مبارزه با جهل و بی‌سوادی در نظام اسلامی است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.