×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
پلمپ ۴ مرکز عرضه گوشت و مواد پروتئینی در سیرجان

به گزارش”سیرجان خبر”از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از هفت تن فراورده های خام دامی غیر بهداشتی و فاسد در شهرستان سیرجان ضبط و معدوم و ۴ مرکز عرضه گوشت و مواد پروتئینی پلمپ شده است .

علیرضا زینلی پور رئیس دامپزشکی سیرجان با اعلام این خبر افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰ هزار مورد بازرسی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فراورده های خام دامی، کشتارگاهها، سردخانه ها ومراکز نگهداری مواد لبنی در سطح شهرستان سیرجان صورت گرفت که در ۱۸ مورد ، عدم رعایت مسائل بهداشتی مشاهده و مجموعا بیش از هفت تن انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی، فاسد و تاریخ گذشته ضبط و امحاء شد.

رئیس شبکه دامپزشکی سیرجان افزود : طی این مدت پرونده ۴ عرضه کننده مواد پروتئینی به مراجع قضایی ارجاع شد و با دستور قضایی محل فعالیت تجاری این ۴ متهم پلمپ و با آنان برخورد شد.
زینلی پور نظارت بر مراکز تولید، استحصال، نگهداری و عرضه فراورده های خام دامی را از وظایف ذاتی دامپزشکی بر شمرد واز مردم خواست فراورده های دامی مورد نیاز را از مراکز معتبر و مجاز تهیه کنند.

وی بر ضرورت توجه به تاریخ تولید و انقضای گوشتهای بسته بندی شده هنگام خرید تاکید کرد و گفت : همشهریان سیرجانی هرگونه تخلف بهداشتی در عرضه مواد پروتئینی را با تلفن ۴۲۲۰۵۰۳۶ شبکه دامپزشکی شهرستان سیرجان اطلاع دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.