×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
پیشگری از سرقت مستلزم مشارکت فعال همه نهادها و ادارات است

به گزارش “سیرجان خبر “سرهنگ محمد رضا ایران نژاد در جلسه تعاملی روسای بانک های شهرستان با موضوع پیشگیری از سرقت بانک در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

وی اظهار داشت: توجه به اقدامات پیشگیرانه و عمل به توصیه های انتظامی می تواند زمینه وقوع بسیاری از تهدیدات و آسیب های امنیتی و سرقت از بانک را به حداقل برساند. 

ایرنژادبا اشاره به این که پیشگیری از وقوع جرائم از اولویت های مهم ناجا است بیان داشت: آموزش به عنوان یکی از مهم ترین راهکار ها در راستای پیشگیری از سرقت به خصوص سرقت بانک ها و ایجاد فضای امن اقتصادی در جامعه می باشد و بر لزوم تعامل سازنده میان روسا و مدیران بانک ها با نیروی انتظامی تاکید می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با تاکید بر وجود برخی معایب و نواقصاتی که در بازدیدهای بعمل آمده از بانک ها مشاهده شده است گفت: به روز رسانی سیستم آژیر خطر، حفاظ فیزیکی، استفاده از مامور مسلح به عنوان نگهبان بانک و خودرو های مخصوص حمل پول و اخذ نظریه و تاییدیه از سوی کارشناس انتظامی از دیگر انتظارات پلیس در این زمینه است.

سرهنگ ایران نژاد اظهار داشت: رعایت توصیه ها و هشدار های پلیس به خاطر پیشگیری از بروز سرقت است لیکن همه می بایست با از بین بردن بسترها و زمینه وقوع جرم به این موضوع کمک کنند ومسئولان بانک ها ، قبل از تأسیس و جابجایی شعبات خود نسبت به اخذ نظریه کارشناسی و تائیدیه مکانی و نهایی اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.