×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
پیاده روی حرم تا حرم به مناسبت اربعین درسیرجان

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”مراسم بزرگ پیاده روی اربعین ازحرم امام زاده احمد تاحرم امام زاده علی این شهرستان برگزارمی شود.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان در تشریح این خبرگفت: همزمان با روز اربعین حسینی مراسم بزرگ پیاده روی از حرم مطهر اما زاده احمد (ع) تا مرقد مطهر امام زاده علی (ع) برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم هر ساله به تاسی از پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در کربلا برگزار می شود امسال نیز با مشارکت همه دستگاه ها و نهاد های فرهنگی شهرستان و حضور گسترده مردم، برگزار می شود.

وی بابیان اینکه سال گذشته بیش از ۴۵ هزار نفر در این پیاده روی حضور داشتند؛اظهار کرد: با تمهیدات لازم امسال پیش بینی می شود ۶۰ هزار نفر در این مراسم حضور یابند.

طباطبایی افزود: ۳۳ موکب جهت پذیرایی در طول مسیر ۸ کیلومتری حرمین مطهر راه اندازی می شود و بیش از ۱۰۰ ایستگاه صلواتی و ۲۲ سرویس بهداشتی سیار فعال آماده خدمات دهی می باشند.

وی در پایان افزود: برگزاری مراسم عزاداری متمرکز ، قرائت زیارت اربعین ، اقامه نماز جماعت و سخنرانی مذهبی را از جمله برنامه های اجرایی وپایانی در امام زاده علی (ع) می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.