×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
پیام تبریک مسئولین سیرجان برای صعود تیم جوانان گل گهر به لیگ برتر

به گزارش “سیرجان خبر” در پی صعود تیم فوتبال جوانان گل گهر به لیگ برتر، مسئولین شهرستان طی پیامی این پیروزی ارزشمند را تبریک گفتند.

پیام تبریک سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان به مناسبت صعود تیم فوتبال جوانان گل گهر به لیگ برتر جوانان کشور

بِسْم الله الرحمن الر حیم
صعود افتخارآمیز جوانان غیور تیم فوتبال گل گهر به لیگ برتر جوانان کشور برای اولین بار در تاریخ فوتبال سیرجان باعث خرسندی اینجانب شد ، این پیروزی شیرین را که مقارن با اعیاد شعبانیه است ، خدمت همه همشهریان به ویژه عوامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر و اعضاء تیم فوتبال جوانان تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
والسلام علیکم و رحمه الله – سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان
١٩ اردیبهشت ١٣٩۵

 

پیام تبریک نماینده محترم شهرستانهای سیرجان و بردسیر جناب اقای  حسن پور، به مناسبت صعود تیم فوتبال جوانان گل گهر به لیگ برتر جوانان کشور
بسمه تعالی
صعود مسرت بخش تیم فوتبال جوانان گل گهر به لیگ برتر جوانان کشور را به تمامی همشهریانم،مدیر عامل و عوامل اجرای باشگاه ،کادر فنی،مربیان،سرپرستان وبازیکنان این تیم  تبریک عرض نموده و از خداوند منان درخشش بیشتر جوانان شهرستانهای سیرجان و بردسیر را در همه عرصه ها خواستارم.

بدون شک اعتماد به جوانان ، بومی گرایی ،انضباط تیمی و اخلاق مداری ،عوامل اصلی این  پیروزی ارزشمند می باشد.اعتمادی که نمونه بارز ان  صعود این تیم  به لیگ برتر فوتبال و همچنین قهرمانی تیم بانوان شهرداری سیرجان، در کشور  بوده است که آن نیز شعف و شادمانی بسیاری را برای مردم ورزشکار و ورزش دوست شهرستان و استان به ارمغان اورد.

امید است رویکرد تیمهای فوتبال سیرجان به الگویی در سطح فوتبال ایران تبدیل شده و از صرف هزینه های گزاف  و بی اساس در این ورزش پر مخاطب جلوگیری نماید.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.