×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
پیشنهاد سه پست ملی برای جلال مآب/ مدرک نامزدهای احتمالی مجلس چیست؟

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” بسته ویژه خبری رویدادهایی را منتشر می کند که کمتر رسمی هستند و بیشتر موارد انتقادی می باشد.

پیشنهاد سه پست ملی برای جلال مآب

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان درباره حواشی ایجاد شده برای انتصاب مدیر عامل جدید شرکت گل گهر گفت: بعد از ارسال نامه ۹ نماینده استان کرمان به وزیر مبنی بر ابقای جلال مآب در سمت مدیر عاملی شرکت گل گهر سیرجان، به بنده اطمینان داده شد که به دنبال ارتقای جایگاه آقای جلال مآب این جابجایی صورت خواهد گرفت.

محمد مهدی زاهدی ادامه داد: به بنده ماموریت داده شده است که ۳ پست در سطح ملی را به ایشان پیشنهاد دهم تا در صورت پذیرفتن از سوی آقای جلال مآب حکمشان سریعا زده شود و تغییر مدیرعامل گل گهر سیرجان در راستای ارتقای جایگاه آقای جلال مآب صورت گرفته است و هیچگونه عملکرد سیاسی در کار نبوده است.

نامزدهای احتمالی مجلس دارای چه مدارکی هستند؟

بحث شرایط مدارک تحصیلی نامزدهای مجلس هر دوره یکی از بحث های داغ برای انتخابات بوده است،اما کاندیداتوری انتخابات مجلس منوط به برخورداری از مدرک تحصیلی فوق لیسانس (کارشناسی ارشد) یا معادل آن به شرط داشتن پنج سال سابقه خدمتی در پست مدیریتی و بالاتر در بخش​های خصوصی،دولتی و یا پنج سال سابقه فعالیت آموزشی و یا پژوهشی با تایید مراجع ذیربط منوط شده است.

اینجا به بررسی کوتاه مدارک تحصیلی کاندیداهای مجلس در سیرجان خواهیم پرداخت: شهباز حسن پور نماینده فعلی مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی که از کاندیداهای احتمالی برای نمایندگی از حوزه انتخابیه سیرجان برای انتخابات دهم به شمار می رود (البته برخی حرف ها برای نمایندگی وی از حوزه کرمان نیز وجود دارد) که وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی از دانشگاه باهنر کرمان است.

ابراهیم جهانگیری نیز که از چهره های اصلاح طلب برای ورود به انتخابات از حوزه سیرجان می باشد متولد ۱۳۳۶ در منطقه کوهشاه در شمال هرمزگان است که دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته مدیریت آموزشی می باشد.

منصور آبیار سومین گزینه احتمالی نمایندگی مجلس دهم در سیرجان است که از سوی اصولگرایان وارد عرصه انتخابات خواهد شد،آبیار متولد ۱۳۴۹ در زیدآباد سیرجان است و دارای مدرک دکتری جامعه شناسی است.

بزرگداشت روز فردوسی در دانشگاه آزاد سیرجان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان مراسم بزرگداشت روز فردوسی ساعت ۹:۳۰دقیقه روز سه شنبه ۲۲اردیبهشت ماه ۹۴در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی این دانشگاه برگزار می گردد.

این همایش با حضور و سخنرانی دکتر مالمیر شاهنامه پژوه و استاد دانشگاه تهران همراه خواهد بود.

نشریه دانشجویی سیرجان برترین نشریه جنوب شرق کشور شد

نخستین جشنواره میان استانی نشریات دانشجویی جنوب شرق ایران براساس ملاک های ارزیابی نشریات دانشگاهی شامل محتوا، رعایت قواعد نگارشی، صفحه آرایی، تنوع مطالب و اصول روزنامه نگاری برگزار شد.

در این جشنواره نشریه کلک از واحد سیرجان به عنوان نشریه برتر نخستین جشنواره میان استانی استان های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان اعلام و معرفی شد.

سید ابوالفضل هاشمی، حسین شهابی، سیدرضا هاشم زاده اعضای هیات داوران نخستین جشنواره میان استانی نشریات دانشجویی استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.