×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
پیشگیری از سرقت اتومبیل و محتویات داخل آن

 

به گزارش سیرجان خبر؛سرهنگ مرتضی امیرسبتکی در این خصوص گفت: بهترین راه پیشگیری از سرقت خودرو رعایت و توجه به دانستنی های انتظامی و پلیسی است.

وی افزود :پیشگیری از سرقت را باید جدی گرفت برخی مواقع شتابزدگی و عجله در نحوه پارک وسیله نقلیه یا انتخاب مکان پارک و…. یک عمر ندامت و اندوه را به دنبال دارد با کمی تأمل و درنگ در زمان و نحوه پارک می توان از بروز اتفاقات ناخوشایندی جلوگیری کرد.

فرمانده انتظامی سیرجان خاطرنشان‌کرد :پایین بودن ضریب ایمنی وسایل نقلیه و عدم تجهیز خودروها به لوازم ضد سرقت از قبیل دزدگیر ،قفل فرمان ، قفل پدال ، سوئیچ مخفی از جمله اصلی ترین دلایلی است که می توان انگیزه سارق را برای سرقت اموال شما دوچندان کند.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی ادامه داد : برای جلوگیری از بروز این اتفاقات باید توجه داشته باشید که پلیس نمی تواند ، همیشه و در همه جا حاضر باشد تا مانع از بروز سرقت شود صاحبان خودرو خود بایستی با توجه و عمل به توصیه های پلیس و مراقبت و نگهداری اصولی از وسیله نقلیه عرصه را برای مجرمان و بزهکاران تنگ کند.

وی در پایان تشریح کرد: تجهیز خودرو به لوازم ضد سرقت مانند دزدگیر ، قفل پدال ، قفل فرمان ، سوییچ مخفی و عدم جابجایی مسافران ناشناس و مشکوک بخصوص در شب ها ،عدم پارک خودرو در نقاط خلوت و تاریک و پارکینگ های نا مطمئن می تواند راهکاری مهمی برای پیشگیری از سرقت خودرو باشد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.