×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
ژست آزادی خواهی مجامع جهانی بحث حقوق بشر/ مدعیان حقوق بشر درفاجعه ی انسانی میانمار خفه خون گرفته اند

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” در خصوص حادثه میانمار اظهار داشت:این حادثه تلخ نه اولین بار و نه آخرین بار خواهد بود و مجامع جهانی فقط ژست آزادی خواهی می گیرند.

حسن پور در ادامه اظهار داشت:آن کسی که در دنیا و در تاریخ بشریت آزادی خواه واقعی بود از جمله اولین آزادی خواه تاریخ بشریت مولی الموحدین مولای متقیان امیرالمومنین حضرت علی (ع) که وقتی موضوع خلخال را شنید و از زندگی اش بیرون آمده است آن گونه برآشفت.

وی خاطر نشان کرد:امروز این هایی که دم از آزادی و حقوق بشر می زنند همان گونه که در این فاجعه ی انسانی خفه خون گرفته و صدایشان در نمی آید ثابت کننده ی دو رویی و نفاق سران کشورهای اسلامی و غیر مسلمان است که سکوت اختیار کرده اند که این نشان دهنده این است که آن جا کشت و کشتار مردم منافعی برایشان ندارد.

حسن پور در پایان افزود:ولی اگر جایی بود که منافع دنیایی این ها رو تامین می کرد و منافع این ها به خطر میفتاد قطعا آن موقع ژست آزادی خواهی و حق و حقوق انسان ها را فریاد می زدند تا اینکه از آن موقع بحث حمایت از حیوانان را شعار می دهند و اینجاست که چهره پلید و سیاه آنان دارد بر ملا می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.