×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
کارگروه شورای پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانشجویی برگزار شد

به گزارش“سیرجان خبر” محمد رضا ایران نژاد  در کارگروه شورای پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانشجویی با نمایندگان دانشگاه های شهرستان و تعدادی از مدیران ادارات که با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری برگزار شد گفت: تعامل گسترده و هم سوی پلیس و دانشگاه در بحث فرهنگ سازی در جامعه می تواند ارتقاء فرهنگ جامعه و کاهش جرایم را فراهم آورد.

وی نقش مراکز علمی و دانشگاهی را در کاهش جرایم و فرهنگ جامعه تاثیر گذار دانست و به همکاری دو نهاد نیروی انتظامی و دانشگاه در زمینه آموزش و آگاه سازی دانشجویان و خانواده ها تاکید کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با تاکید بر همکاری این مجموعه با دانشگاه و مراکز علمی،گفت: پلیس آمادگی دارد تا در زمینه احصاء، پیشگیری و کاهش آسیب ها و تهدیدها در حوزه دانشگاه ها و مراکز علمی و نیز در مسائل مبتلابه دانشجویان همکاری های لازم را با دانشگاه داشته باشد.
سرهنگ ایران نژاد با بیان این که باید مسیر اجتماعی شدن را با انجام اقدامات پیشگیرانه دنبال کنیم، بیان داشت: رویکرد پلیس، امروزه از برخوردهای انتظامی صرف، به جامعه محوری و بهره گیری از دانش علمی تبدیل شده و در این زمینه نقش چهره های دانشگاهی و نخبگان، اهمیت بیشتری دارد.
در ادامه، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان سیرجان “سهراب بهاالدینی ” با تقدیر از عملکرد فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان سیرجان در ابعاد امنیتی، اجتماعی و فرهنگی، امنیت را زیر ساخت توسعه علمی و صنعتی هر کشور دانست و با اشاره به آسیب های اجتماعی نو پدید به ویژه شبکه های اجتماعی در جامعه و دانشگاه، خواستار تعامل و هم فکری برای مقابله با آنها شد.
وی تصریح کرد: باید با تعامل و همکاری برای پیشگیری از پیامدهای آسیب‌های اجتماعی از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.