×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
کشف بیش از ۶۴۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در شهرستان سیرجان+تصاویر



به گزارش “سیرجان خبر” سرهنگ محمد رضا ایران نژاد، در تشریح این خبر گفت: در عملیات اول، با تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد،این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های شرقی به استان های غربی کشور می کند.
وی گفت:با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده توسط کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان این خودرو در یکی از محور های مواصلاتی این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن،۱۶۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر و یک دستگاه خودرو پیکان وانت نیز توقیف شد.


سرهنگ ایران نژاد بیان کرد: در عملیات دوم ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام یک سری کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی از دپوی مقادیری مواد مخدر توسط قاچاقچیان در یک منزل مسکونی در شهرستان سیرجان باخبر شدند.
وی اذعان کرد: در همین راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ، منزل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این محل ۲۸۰ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش را کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و یک دستگاه پژو ۴۰۵ توقیف شد.


این مقام انتظامی بیان کرد: در عملیات سوم باند قاچاقچیان مواد مخدر تریاک که قصد انتقال مواد مخدر از استان های شرقی به استان های مرکزی را داشتند شناسایی و با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده توسط کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان،در یک اقدام عملیاتی و به موقع خودرو آن ها در ورودی شهر سیرجان شناسایی و در بازرسی از آن، ۱۸۲ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس نیز توقیف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان بیان داشت: اشراف و تعامل اطلاعاتی عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا می باشد که ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می کند و فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از این ظرفیت نهایت بهره را می برد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.