×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024
کلاس های دانشکده علوم پزشکی سیرجان از ۱۷ خرداد با لحاظ شرایط ویژه، آغاز می شوند

به گزارش “سیرجان خبر” دکتر محمودرضا مسعودی در تشریح این خبر گفت: در این دانشکده کلاس‌های رفع اشکال، کلاسهای عملی و کارآموزی در سه گروه با فاصله زمانی مناسب از ۱۷ خرداد آغاز و ۵ شهریور نیز پایان ترم خواهد بود.

وی اذعان کرد: در هر بازه زمانی یک سوم دانشجویان در قالب یک گروه کلاسها و برگزاری آزمون‌های خود را به اتمام رسانده سپس گروه بعدی فعالیت خود را آغاز می‌کند تا اینکه سه گروه در این سه بازه زمانی به اتمام برسند.

مسعودیدر خصوص جزئیات بازگشایی این دانشکده اظهار کرد: حضور در کلاس های تئوری اختیاری ولی حضور در کلاس های عملی و کارآموزی اجباری است البته هر دانشجویی که در حضور مشکل داشته باشد، می تواند درس مربوطه را به صورت ناتمام اعلام و یا حذف درس کند و دانشجویانی که با این شرایط برای ادامه ترم تمایل به حضور در دانشکده نداشته باشند، می توانند ترم جاری را درخواست مرخصی بدون لحاظ سنوات داشته باشند.

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی سیرجان با تاکید بر اینکه فضای‌های آموزشی و خوابگاهی روزانه ضدعفونی خواهند شد گفت: سعی شده که اتاق های خوابگاه ها با ظرفیت دو یا سه نفره در نظرگرفته شده و سرویس های ایاب و ذهاب دانشجویی با حداقل ظرفیت به کار گرفته شوند؛ همچنین غذا دانشجویان به صورت بسته بندی با رعایت موارد بهداشتی در محل خوابگاه توزیع می شود.

وی اظهار کرد: جدول زمانی و رشته های تحصیلی سه گروه مذکور متعاقبا اعلام خواهد شد. وسایل حفاطت فردی برای دانشجویانی که در بیمارستان کارورزی یا کارآموزی دارند، در نظر گرفته می شود‌.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.