×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
گل گهر از هم گسیخته چگونه ترمیم خواهد شد؟

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر” تیم فوتبال گل گهر سیرجان که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر بود با آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی و تا بدین جای کار نه تنها در جذب بازیکنان جدید ناکام بوده است بلکه شاهد کوچ ستاره های خود به سایر تیم ها نیز بوده است.
سیرجانی ها تا به امروز (اکبر صغیری، مهرداد آوخ، حمید گلزاری، علی مرزبان و میلاد صادقیان) مهره های کلیدی و تاثیر گذار خود که شاکله اصلی این تیم را تشکیل می دادند را از دست داده اند و در مقابل مهیار نوری مدافع فصل گذشته تیم مس رفسنجان و اسماعیل کیانی هافبک _ مهاجم تیم مس کرمان را به خدمت گرفته اند با این حال نوری اعلام کرده است که قراردادش به شرطی با گل گهری ها دوام خواهد داشت که پیشنهادی از تیم های لیگ برتری دریافت نکند! ، کیانی هم که فصل گذشته در تیم های آلومینیوم اراک و مس کرمان حضور داشته است با توجه به عدم راهیابی به ترکیب اصلی این دو تیم خرید چندان جالبی به نظر نمی رسد.
به هر شکل با توجه به جدایی بازیکنان تاثیر گذار تیم گل گهر، این تیم با تغییراتی اساسی و البته اجباری در ترکیب خود مواجه خواهد شد و می توان گفت وینگو کار سختی برای پیدا کردن بازیکنان جانشین که کیفیتی در حد و اندازه های نفرات جدا شده داشته باشند پیش روی دارد.
حال اگر بخواهیم پست های مختلف تیم آبی پوش سیرجانی را که نیاز به ترمیم دارد را مورد بررسی قرار دهیم باید ابتدا از چهارچوب دروازه این تیم شروع کنیم جایی که نیاز به جذب دو دروازه بان با کیفیت به شدت احساس می شود، در وهله دوم خط دفاعی این تیم است که نیاز به بازبینی و تقویت اساسی دارد، با جدایی علی مرزبان و حمید گلزاری هافبک های خلاق، بازی ساز و جنگنده تیم گل گهر این تیم در خط هافبک نیز با چالشی اساسی مواجه خواهد بود چرا که جذب هافبک های جدیدی که بتوانند جایگزین مناسبی برای این دو بازیکن باشند از اولویت بالایی برخوردار خواهد بود، و در آخر نوبت به خط حمله این تیم می رسد جایی که زوج اکبر صغیری و مهرداد آوخ بهترین خط حمله لیگ دسته اول را در فصل گذشته از آن سیرجانی ها کرده بود، حال با پیوستن این دو مهاجم به تیم بادران باز هم هواداران سیرجانی نگران خط آتش تیم خود هستند و به نظر می رسد مسئولان باشگاه گل گهر باید به فکر جذب دو مهاجم شش دانگ باشند تا این مشکل نیز برطرف شود.

گل گهر در روزهای اخیر نسبت به دو نماینده دیگر استان کرمان در لیگ دسته اول در زمینه نقل و انتقالات کم فروغ ظاهر شده است و گویا برادران مسی در این زمینه گوی سبقت را از این تیم ربوده اند، اگر چه به نظر می رسد سرمربی و مسئولان تیم سیرجان منتظر آغاز زمان رسمی نقل و انتقالات بوده اند تا با تکمیل شدن لیست تیم های لیگ برتری کار خود را برای جذب نفرات مد نظر آغاز کنند!

البته این مسئله را نیز نباید فراموش کرد که مسئولان تیم گل گهر در ابتدای حضور وینگو بگوویچ بر روی نیمکت تیمشان در فصل گذشته اذعان کردند که برنامه ای دو ساله را در دستور کار دارند، فصل اول حضور در جمع شش تیم برتر لیگ یک و فصل دوم صعود به لیگ برتر، وعده هایی که یکی از آنها در فصل گذشته محقق شد حال باید دید در فصل پیش رو نماینده سیرجان می تواند جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشد و در نهایت به این رقابت‌ها راه پیدا کند یا خیر؟

بدین ترتیب باید منتظر ماند و دید گل گهر از هم گسیخته چگونه ترمیم می شود؟ و نفرات جدید چه زمانی به ترکیب این تیم اضافه می شوند؟

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.