×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
یاد شهدا همیشه بر تارک این جامعه و مرز و بوم می‌درخشد/ باید حافظ آرمان‌های شهدا باشیم

به گزارش “سیرجان خبر” سومین یادواره شهدای انتظامی سیرجان با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان ، تعدادی از مسئولین و خانواده معظم شهدا در تالار المپیک این شهرستان برگزار شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، علی الخصوص ۳۳ شهید انتظامی شهر سیرجان و تقدیر از خانواده معزز شهدا گفت : توفیق حاصل شد که همزمان با تقارن سومین یادواره شهدای انتظامی سیرجان و ایام پایانی ماه سفر و اربعین امام حسین علیه السلام در این مراسم باشکوه حاضر شوم که دعای خیر خانواده شهدا و شفاعت آنان را به دنبال دارد.

سردار عبدالعلی روانبخش در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی این شهرستان که تاکنون دو یادواره را برگزار کرده افزود : یادواره‌ها و تکریم خانواده شهدا پیام‌هایی دارد که اولین آن مربوط به خانواده شهدا است که بدانند برابر آیه قرآن شهدا نزد خداوند زنده هستند روزی می‌خورند و یاد و خاطره آنان در جامعه همیشه زنده و جاوید است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: وقتی فردی در حالت عادی فوت می‌کند شاید در برهه زمانی برای خانواده‌اش فراموش نشود اما یاد و خاطره شهدا در ذهن خانواده و جامعه فراموش نمی‌شود و همیشه بر تارک این جامعه و مرز و بوم می‌درخشد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: دیگر پیام مربوط به ما و همکارانمان است که به یاد داشته باشیم جای پای چه کسانی قدم گذاشته‌ایم که جانشان را برای حفظ امنیت و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های اهل البیت فدا کردند ، پس حافظ آرمان‌هایی که شهدا برای آن جانشان را از دست داده‌اند باشیم و تلاش کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم توسط جانشین فرمانده انتظامی استان به خانواده‌های ۳۳ شهید انتظامی شهرستان سیرجان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.