×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
۱۵۰ موکب از جاماندگان اربعین در سیرجان پذیرایی می‌کنند

به گزارش “سیرجان خبر” فرماندار سیرجان به همراه فرماندهی نیروی انتظامی،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان،معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری،معاون فرهنگی شهرداری،دبیر اجرایی ستاد اربعین از روند آماده سازی تعدادی از موکب‌های مستقر در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی سیرجان بازدید کردند و روند ارائه خدمت‌رسانی به زائرین را مورد بررسی قرار دادند.

فرماندار سیرجان در حاشیه بازدید از  موکب های مسیر حرکت مطهر امام زاده علی (ع) اظهار داشت:۱۵۰ موکب در روز اربعین از میدان امام علی (ع)  تا حرم مطهر امام زاده علی(ع)   مستقر شدند و از جاماندگان پیاده روی اربعین پذیرایی می‌کنند.

دکتر یعقوبی پور با اشاره به برنامه ریزی ستاد اربعین شهرستان در جهت خدمات رسانی و برگزاری پیاده روی باشکوه اربعین حسینی(ع)،افزود:همانند سال‌های گذشته، پیاده روی اربعین حسینی(ع) در سیرجان،فردا صبح چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه از میدان امام علی(ع) تا حرم مطهر امام زاده علی(ع) با حضور زائران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار سیرجان تصریح کرد: تمامیه دستگاه های خدمت رسان شهرستان از کلیه ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی به زائران در مسیر پیاده روی استفاده خواهند کرد و برای این منظور تمهیدات لازم برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی و سایر خدمات اتخاذ شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.