×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024
یکی از راههای ترویج دفاع مقدس برگزاری نمایشگاه هاست/تقریظ بیش از ۵۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس توسط مقام معظم رهبری

به گزارش “سیرجان خبر” امروز صبح در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قران و عترت سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های سپاه و بسیج اظهار داشت : استان کرمان با وجود مردمی فرهیخته ،شهدای بزرگواری را تقدیم انقلاب اسلامی و برای دفاع از اسلام و انقلاب داده است .
وی گفت : مسئولین استانی هم این شایستگی را داشتند که برای دومین بار کنگره ۶۵۰۰شهید را در استان برگزار کنند و میزبان نهمین نمایشگاه دفاع مقدس باشند .
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سپاه و بسیج خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری در طول این سال ها به کرات درباره ترویج کتاب و کتابخوانی فرمایشاتی داشته اند که بخشی از آن در رابطه با کتاب دفاع مقدس و نشر و توزیع آن بوده است.
حق طلب توضیح داد : اکنون مرحله سخت تری را نیز بیان کرده اند و گفته اند که باید مطالب و مضمون این کتاب ها به ذهن مخاطب رسانده شود و باید برنامه ریزی صورت گیرد و مطمئن شویم مردم این کتاب ها را مطالعه و الگو برداری می کنند .
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج اضافه کرد : تقریظ بیش از ۵۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس نشان دهنده عنایت و توجه مقام معظم رهبری به این موضوع مهم است .
وی ادامه داد: اگر اکنون جوانان ما داوطلب حضور برای دفاع از اسلام و مقاومت در کیلومترها فراتر از مرزها هستند به واسطه فعالیت و ترویج دفاع مقدس است و مولفین و ناشرین ماهم به خوبی به وظیفه خود عمل کرده اند و توانسته اند کتاب های ارزشمندی را نشر و در اختیار جوانان قرار دهند .
حق طلب با اشاره به این که یکی از راه های ترویج دفاع مقدس برگزاری نمایشگاههای دفاع مقدس است ،تشریح کرد : برگزاری یادمان ها و کنگره شهدا نیز از دیگر این کارهاست که برای ارتقا فرهنگ متعالی اسلام است .
وی افزود : امروز آنچه جامعه برای مقابله با دشمنان با وجود مشکلات و تحریم ها نیاز دارد را می توان از دفاع مقدس پیدا کرد .
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج یاداور شد : توصیه های مقام معظم رهبری بعد از ۲۲بهمن نمونه بسیار روشنی است که ما را به فرهنگ دفاع مقدس توجه می دهد و انجام مسئولیت های بزرگ و خطیر در دهه پنجم انقلاب در استفاده از دفاع مقدس است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.