×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
یکی از سیاست های اقتصاد مقاومتی استاندارد سازی کیفیت کالاهای تولید شده است/ استاندارد تبلور اعتماد عمومی مردم است

به گزارش “سیرجان خبر” رییس و کارمندان اداره استاندارد شهرستان سیرجان به مناسبت فرا رسیدن هفته استاندارد با فرماندار سیرجان دیدار و گفتگو کردند که در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد رییس اداره استاندارد ، فرماندار سیرجان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در راستای بهبود استاندارد سازی ارائه نمود.
یزدی میر مخلصونی رییس اداره استاندار سیرجان با اشاره به اینکه تحولات بسیاری در زمینه استاندارد سازی در شهرستان انجام شده است گفت: ما به دنبال هم افزایی با دستگاه های مختلف هستیم تا از این طریق کیفیت استاندارد را بالا ببریم .

وی افزود: ما برای اولین بار در استان کرمان استانداد بین المللی را تدوین کردیم ؛ ضمن اینکه در تدوین استاندارد های ملی نیز سهیم هستیم و سال گذشته حدود ۵۰ استاندارد ملی که ۸ استاندارد میراث فرهنگی نیز جزو آنها بودند در سیرجان تدوین شد.
فرماندار ویژه سیرجان با اشاره به اینکه توجیه کل کارهای اقتصاد کشور و صادرات و واردات در رضایت استاندارد خلاصه می شود،گفت: اگر اداره استاندارد وظیفه ی خود را به خوبی انجام دهد گرایش مردم به استفاده از تولیدات داخلی بیشتری می شود و این ممکن نیست مگر با نظارت و پیگیری و قاطعیت مسئولین و کارکنان اداره استاندارد.

مکی آبادی افزود: کار شما بسیار حساس است و ممکن است نتایج آن سال ها بعد مشخص شود. نظارت دقیق تنها با حرف ممکن نیست و باید آن را در عمل ثابت کرد و این مسئله نشان می دهد استاندارد سازی باید در ایران دقیق و اصولی انجام شود و همانطور که آگاه هستید یکی از سیاست های ۱۲گانه اقتصاد مقاومتی که ابلاغ شده است استاندارد سازی و بهینه سازی کیفیت کالاهای تولید شده است.
وی تصریح کرد : بایستی در سطح شهرستان شاهد ارتقا کیفیت کالاهای تولیدی باشیم تا دید منفی که دنیا نسبت به کالا های ایرانی دارد از بین برود و بتوانیم در این زمینه برند سازی کنیم همان طور که روغن نینا و گلیم سیرجان توانستد خود را به بازار بین المللی بشناسانند و استاندارد تبلور اعتماد عمومی مردم است و این اعتماد به کار شما وابسته است که اگر جلب شود موفقید و کشور هم موفق خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.