×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024
امروز محبوب ترین نهاد در میان مردم عراق سپاه است/ بعد از شکست داعش، تجزیه کردستان عراق نیز لغو شد

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه بلورد در خطبه های نماز جمعه این هفته بلورد اظهار داشت:چرا ترامپ در ۱۶ دقیقه هر چه دلش خواست به ایران و ملت ایران و سپاه و … گفت؟ زیرا ترامپ در جنگ سوریه و  عراق ۶۰۰۰ میلیار دلار خرج کرد و هیچ  توفیقی پیدا نکرد و داعش نابود شد و ایران قوی تر شد و امروز بشار اسد رهبر ایران را امام خطاب می کند تا دیروز نظام سوریه، نظام سکولار بود، اکنون بشار اسد اعلام می کند نظام ما اسلام است.

حجت الاسلام افضلی پور در ادامه افزود:عراق قبل از جنگ داعش با ایران مشکلاتی داشت، امروز سردار سلیمانی در کردستان مأمور دولت عراق برای پایان مشکلات کردستان است و امروز ملت و دولت عراق برای ورود زائران به کشور عراق لحظه شماری می کنند و امروز محبوب ترین نهاد در میان مردم عراق سپاه است و قرار بود سپاه نابود شود اما امروز عراقی ها آزادی بغداد را مدیون سپاه هستند که سپاه در عراق، سوریه و لبنان و.. محبوب است.

وی اظهار داشت:رهبر انقلاب اسلا می ایران ، هوشیارترین ، مقتدرترین و سیاستمدارترین رهبر جهان است و مقام معظم رهبری در جواب سخنان ترامپ فرمودند: حرف های ترامپ جواب ندارد، نمی خواهم وقت خود را صرف پاسخگویی به یاوه گویی رئیس جمهور بی چاک دهان آمریکا کنم.

خطیب جمعه بلورد در خصوص اظهارات ترامپ در خصوص سپاه پاسداران گفت: امروز سپاه داعش را نابودکرده است و مردم ایران هوای سپاه و  ارتش ایران را دارند و این سپاه بود که داعش و آمریکا را خار کرده است.

وی گفت: بشار اسد به ایران اجازه داده است هر کجا که داعش نابود شد ایران می تواند پایگاه نظامی بزند و موشک های خود را بر شهر های اسرائیل هدف گذاری کند و بعد از شکست داعش، تجزیه کردستان عراق نیز لغو شد.

خطیب جمعه بلورد در پایان خطاب به زائرین اربعین امام حسین(ع) گفت: قانونی به عراق سفر کنید، گذرنامه قانونی داشته باشید و زیورآلات و ارز اضافی و مدارک شخصی با خود نبرید و اگر کسی بسته مشکوک به شما داد قبول نکنید که زائرین اربعین نماینده مردم ایران هستند، اخلاق اسلامی را به نماش بگذارید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.