×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024
۱۰۰هزار نفر در شهرستان سیرجان بیمه شده اصلی هستند

به گزارش سیرجان خبر؛ دکتر یعقوبی پور در این دیدار ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی و تشکر از زحمات سرپرست و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان در راستای انجام امورات و وظایف سازمانی گفت: تامین اجتماعی دارای وظایف و فعالیتهای بسیار خوبی در سطح جامعه است که تضمین کننده رشد اقتصاد و تداوم آن برای تحقق توسعه پایدار ، مراقبت و صیانت از وضعیت جسمی ، روحی و فکری بیمه شدگان در جامعه است.

فرماندار سیرجان با بیان اینکه شهرستان سیرجان از لحاظ تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی رتبه برتر در استان را دارد، بیان کرد:این امر به دلیل صنعتی بودن و فرهنگ بالا و آینده نگری شهروندان سیرجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سرانه پوشش خدمات تامین اجتماعی در کشور ۵۰ درصد است، بیان کرد: نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و این رقم در شهرستان سیرجان با درصد بسیار بالا نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر بیمه شده اصلی است که این میزان نزدیک به ۷۰ درصد می باشد.

فرماندار سیرجان بر سعی و تلاش بیشتر کارکنان این نهاد در جهت رفع مشکلات ارباب رجوع و خدمت به مردم شهرستان تأکید کرد و افزود:تامین اجتماعی به عنوان یکی از ارگان های مهم و پشتیبان جامعه کارگری است و لازم است تمام سعی و تلاش خود را در توسعه کمی و کیفی خدمات تأمین اجتماعی بکار ببرند.

دکتر یعقوبی پور در پایان با اشاره به حجم بالای مراجعین به شعبه تامین اجتماعی سیرجان و ضرورت تسهیل بیشتر در ارائه خدمات به مراجعین خواستار تاسیس یک شعبه دیگر بیمه تامین اجتماعی در این شهرستان شد.

سرپرست اداره تامین اجتماعی شهرستان سیرجان نیز ضمن ارائه گزارشی از مهمترین فعالیت‌ها و اقدامات سازمانی، گفت:براساس آخرین آمار مربوط به پایان اردیهشت ۱۴۰۲ قریب به ۱۰۰هزار نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

اسفندریاپور در خصوص آمار مستمری بگیران شهرستان اظهار داشت: مستمری بگیران شهرستان شامل بازنشستگی، از کار افتادگی و بازماندگان نیز ۱۶ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه سازمان خدمات کوتاه مدت و بلند مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران خود ارائه می‌کند، گفت: تأمین اجتماعی برای تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت درمانی و بیمه‌ای به مخاطبین تحت پوشش در شهرستان ماهانه بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال خدمات ارائه می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.