×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
‍ اهدا اقلام بهداشتی به دانشکده علوم پزشکی توسط مجتمع جهان فولاد

به گزارش “سیرجان خبر” سهراب بهالدینی، سرپرست فرمانداری سیرجان در جمع مدافعان سلامت گفت: امسال در شرایطی هفته سلامت را گرامی می‌داریم که دنیا با بحران ویروس کووید ۱۹ درگیر شده است. این موضوع ضرورت توجه به ایثار و از خود گذشتگی کارکنان سختکوش و فداکار بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا را دو چندان کرده است.

وی افزود: در هفته سلامت، یاد و خاطره مدافعان سلامت و ایثارگرانی که در راه خدمت به هم وطنان و درمان بیماران در این شرایط سخت جان خود را فدا کردند را گرامی می‌داریم و از خداوند سلامت و سرافرازی همه فعالان عرصه سلامت کشور را خواستارم.

محمد موقری رییس مرکز بهداشت و سخنگوی ستاد کرونای سیرجان در این دیدار در خصوص مرحله دوم تحویل تجهیزات پزشکی به کادر درمان گفت: مرحله دوم تحویل ماسک با تلاش شرکت جهان فولاد انجام شد. در مرحله اول پنج هزار ماسک بهداشتی و در مرحله دوم ۱۰ هزار ماسک به مجموعه درمان اهدا شد.

وی افزود: تا کنون در مجموع ۱۵ هزار ماسک بهداشتی با تلاش شرکت جهان فولاد در بازدید‌های انجام شده و در تجلیل از کارکنان ستاد معاونت تحویل داده شده است.

معاون درمانی دانشکده علوم پزشکی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون؛ شرکت جهان فولاد بصورت خودجوش به دنبال راه اندازی کارگاه تولید ماسک بود و در تامین تجهیزات و لوازم حفاظت فردی ویژه پرسنل درگیر با کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی گام موثری برداشته است.

وی در پایان گفت: در مجموع اقلام اهدایی در هفته‌های گذشته از طرف شرکت جهان فولاد شامل ۱۵ هزار عدد ماسک، ۳۶ عدد تب سنج، ۱۷ عدد پالس اکسیمتر لباس حفاظت فردی پرسنل، ۱۲۵ عدد دستکش لاتکس و معمولی، ۴۰ بسته ماسک n ۹۵ بوده اند که به منظور درمان افراد مبتلا مورد استفاده قرار گرفته اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.