×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
۴۳ هیئت ورزشی فعال در سیرجان نیازمند حمایت هستند/ ۳۰ میلیارد ریال برای هیئت‌های ورزشی و بخش ورزش سیرجان اختصاص می یابد

به گزارش “سیرجان خبر” گردهمایی مدیران هیئت‌های ورزشی با حضور مدیرکل دفتر توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان در سیرجان برگزار و از فعالان بخش ورزشی و رؤسای هیئت‌های ورزشی تجلیل و مقرر شد، ۳۰ میلیارد ریال برای هیئت‌های ورزشی و بخش ورزش سیرجان اختصاص یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان کسب رتبه ۱۳ ورزش استان در کشور را در سال ۹۶ یک موفقیت خوب در ورزش عنوان کرد و گفت:  در سال ۹۵ رتبه ۲۸ را داشته‌ایم و این جهش ورزش استان نشان از همدلی و وفاق و حمایت مسئولان از ورزش است.

محمدتقی امیری‌خراسانی افزود: اعتبارات دولتی در بخش ورزشی بسیار کم است اما بنگاه‌ها و معین‌های اقتصادی کمک کنند و خوب هست که بودجه‌های ورزشی هدفمند شود.

وی با بیان اینکه ما در خیلی از مناطق محروم استان شرمنده مردم می‌شویم، عنوان کرد: ضرورت دارد که معین‌های اقتصادی در امر ورزش خوب کار کنند و پای کار بایستند.

فرماندار سیرجان هم در این مراسم از اتمام بیش از ۴۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در روستاها و بخش‌ها به همت دهیاری‌ها و معین‌های اقتصادی خبر داد و گفت: ۴۳ هیئت ورزشی فعال در شهرستان نیازمند حمایت بیشتر هستند.

منصور مکی‌آبادی با انتقاد از شرکت‌های معدنی و صنعتی گفت: این شرکت‌ها در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی باید کمک مردم در طرح‌های فرهنگی و ورزشی باشند.

وی گفت: همین شرکت‌ها بودند که جمعیت سیرجان را با مهاجرت‌ها در راستای صنایع و معادن به بیش از ۳۰۰ هزار نفر افزایش دادند در حالی که جمعیت شهر سیرجان کانون باید ۱۲۰ هزار نفر باشد و لازم است حداقل برای جمعیتی که خودتان افزایش داده‌اید، کار کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.