×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
ایجاد پارک جنگلی بعنوان منطقه گردشگری در سیرجان/ ممانعت دوچرخه سواری دسته جمعی بانوان در سطح شهر

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه و سایر اعضا در محل دفتر امام جمعه محترم سیرجان برگزار گردید .

در پنجمین جلسه شورا حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه محترم و ریاست شورای فرهنگ عمومی در سخنانی گفت : فرهنگ ما فرهنگ ایثار و شهادت است و انسانهای انقلابی سرمایه های اجتماعی ما می باشند که باید در جهت حفظ و حمایت از آنها کوشا باشیم و دهه امامت و ولایت آقا امیرالمومنین (ع) را پر بار برگزار می نمائیم .
در ادامه جلسه فرماندار سیرجان با تاکید بر فرمایشات امام جمعه محترم، حفظ منابع ملی و مادی از قبیل معادن،ذخایر زیر زمینی و اراضی کشاورزی را بهترین فرصت در چرخه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال دانست .
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت بحث سرمایه های اجتماعی و نیروی انسانی را در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه موثر دانست و در بخش دیگری از سخنان خویش برنامه های فرهنگی اداره ارشاد را در راستای گرامیداشت دهه امامت و ولایت برشمرد .
در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیرجان در خصوص حفظ و حمایت از منابع ملی،مادی و معنوی (سرمایه های اجتماعی)،ایجاد پارک جنگلی بعنوان منطقه گردشگری و مکان تفریحی برای عموم مردم،بحث مصرف مشروبات الکلی و خسارت های جمعی،بحث برگزاری نماز وحدت در محل پارک های شهر، بحث تبلیغ غدیر و تبیین شخصیت و فضائل امام علی (ع)،بحث ممانعت دوچرخه سواری دسته جمعی بانوان در سطح شهر و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب در شهر،کاهش تغییر اراضی کشاورزی و حفظ منابع ملی مادی،بحث حمایت گسترده از نهادهای مردمی،انجمن ها و سمن ها در بحث زیست محیطی موضوع راه اندازی همیار محیط زیست در مدارس،توزیع عادلانه و حمایت های مالی از تولیدات هنری و برنامه های فرهنگی بحث و تبادل نظرصورت گرفت.

در این جلسه به منظور حفظ و حمایت از سرمایه های اجتماعی خصوصاً کارمندان دولت در زمینه نشاط و سر زندگی، افزایش هوش سازمانی را از طریق برنامه های آموزشی و برگزاری دوره های ویژه کارکنان دولت در طول سال توسط فرمانداری ویژه شهرستان و دستگاهها ی دولتی اقدام گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.