×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024
آمریکا دشمنی خود را به ملت ایران و نظام اسلامی ثابت کرده است/ ۱۳ آبان روز ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار است/ اعضای شورای شهر به دور از سلائق و گرایش‌ها به فکر شهر باشند

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با تاکید بر حضور همه مردم در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: این روز به دل‌های مومنان قوت بخشید و شهامت و شجاعت و دلیری را به همه مسلمانان جهان آموخت و پیام این روز ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار است که نباید فراموش شود.

امام جمعه سیرجان با اشاره به توطئه‌ها و دشمنی‌های کاخ‌نشینان آمریکا علیه ملت ایران گفت:کسانی که فکر می‌کنند کنار آمدن با آمریکا مشکلات را رفع می‌کند سخت در اشتباه هستند و به یقین این را هم می‌دانند که آمریکا همیشه با بدعهدی‌های خود قابل اعتماد نبوده و دشمنی خود را به ملت ایران و نظام اسلامی ثابت کرده و این تهدیدها و فشارهای امروزه هم به خاطر گرفتن امتیاز است.

حسینی ایستادگی و مقاومت را بهترین راه پیروزی بر همه دشمنی‌ها عنوان کرد و گفت: قدرت پوشالی آمریکا در منطقه شکست خورد و همه ابزارهای تبلیغی و عملیاتی او در سوریه، عراق و یمن به هم ریخت و تروریست‌هایی که با هدف حاکمیت آمریکا در منطقه قدرت گفته بودند از بین رفتند پس همه مسلمانان و ملت ایران می‌دانند راه شکست هر مستکبر و ظالم ایستادگی و مقاومت است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموزان بسیجی گفت: جوانان دهه ۸۰ ما مانند جوانان اول انقلاب هستند و شدت و سرعت  تهاجم فرهنگی دشمن هم برای تخریب و جدا کردن جوانان از نظام اسلامی است که با ترویج فحشا و مواد مخدر می‌خواهند به آنها ضربه بزنند که با دشمن‌شناسی توطئه‌شان را خنثی می‌کنند و همان جونان برومندی هستند که امروز مقابل استکبار ایستاده و می‌ایستند.

حسینی به اربعین و پیاده‌روی در کربلا و نجف پرداخت و اظهار کرد: نخستین کسی که به پیاده‌روی در اربعین اقدام کرد جابر و عطیه و سپس کاروان اهل بیت امام حسین (ع) بودند و این مراسم سرنوشت‌ساز اقتدار و همبستگی مسلمانان و شیعیان را می‌رساند که در زمان صدام ملعون ممانعت شد و امروز رزمایشی بزرگ است که دشمنان اسلام را می‌ترساند.

وی به پیاده‌روی ۵۰ هزار نفری مردم سیرجان در روز اربعین در مسیر سیرجان تا امامزاده علی پرداخت و گفت: طی مسیر بیش از ۱۰ کیلومتر که مردم حرکتی خودجوش را دارند نشان‌دهنده اخلاص و ارادت مردمی است که نتوانستند در کربلا و نجف حاضر شوند و امروز در سیرجان همراهی می‌کنند و به یاد کاروان دلسوختگان کربلا هستند.

امام جمعه سیرجان با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و دستگیری فردی که با اغفال دشمنان نظام اسلامی در شبکه‌های مجازی گول خورد و اقدام به هتک حرمت مسجد روستای شریف‌آباد کرد، گفت: دشمنان بدانند که کوچکترین حرکت آنها با اشراف کامل سربازان اطلاعاتی روبه‌روست.

وی در پایان به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تاکید کرد به دور از سلائق و گرایش‌ها به فکر شهر و مردم در خدمات‌رسانی باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.