×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
درخشش کاراته کاران سیرجانی در مسابقات اتحادیه جهانى کاراته

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” مسابقات اتحادیه جهانى کاراته با حضور هشت کشور خارجی و قدرت های برتر کاراته دنیا در کشور بلاروس برگزار شد که در این دوره از مسابقات تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا ۲ مدال نقره و ۷ مدال برنز بعد از روسیه مقام دوم این مسابقات کسب کرد.

مربی تیم اعزامی به این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص سطح برگزاری مسابقات گفت:مسابقات کیوکوشین اتحادیه کی دبلیوی ایران با حضور هشت کشور خارجی و قدرت های برتر کاراته دنیا و با حضور ۳۲۰ ورزشکار در کشور بلاروس برگزار شد.

مجتبی عرب در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا ۲ مدال نقره و ۷ مدال برنز بعد از روسیه مقام دوم این مسابقات کسب کرد و بلغارستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی اظهار داشت: از سه نفر کاراته کای اعزامی از سیرجان ابوالفضل قاسمی مقام طلا را کسب کرد و در رده نوجوانان محمد جواد اسماعیلی زاده در وزن منفی ۶۰ (۶۰-)کیلوگرم مقام سوم را کسب کرد و ابوالفضل پورفریدونی هم با دو برد در مرحله یک هشتم نهایی به حریف روسیه باخت و از ادامه مسابقه باز ماند.
دارنده مدال طلای این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:مسابقات جهانی بلاروس در سطح بالایی و با حضور قدرت های برتر کاراته برگزار شد.

ابوالفضل قاسمی اذعان داشت: من به امید خدا توانستم در وزن مثبت ۵۵ ( ۵۵+) کیلوگرم نوجوانان مدال طلا را کسب کنم.

خبرنگار:فاطمه نصرت آبادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.