×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024
گلزار شهدای سیرجان گلباران شد/ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی مراسم غبارروبی گلزار شهدای سیرجان توسط مسئولین و دانش آموزان در محل گلزار شهدای شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که عصر روز گذشته در محل گلزار شهدای شهرستان برگزار شد، مسئولین شهرستان و دانش آموزان بار دیگر به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا بر سر قبور شهدای سیرجان حضور پیدا کرده و این قبور را گلباران و عطرافشانی کردند.

حجت الاسلام عاقلی امام جمعه شهر زیدآباد در این مراسم اظهار داشت:افتخارمیکنیم که کشورمان متعلق به اهل بیت و کشور امام زمان(عج) است و افتخار میکنیم درچنین فضایی نفس میکشیم و به برکت حضور امام زمان(عج) همه ما مورد توجه الطاف خداوند قرار میگیریم.
وی در ادامه گفت:یکی ازسخنان مهم ولی امر مسلمین ،دشمن شناسی است که فرمودند جدی ترین دشمن جهان بشریت جهان اسلام و دشمن کشورهای اسلامی،آمریکایی های بی منطق و خیانتکار است.
عاقلی درخصوص توطئه های آمریکا گفت:نظام و کشوری که عملا درخدمت حفظ امنیت و آرامش کشور است نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تنها کسی که دشمن این امنیت است آمریکایی های خیانتکارهستند.
وی در پایان گفت:اگربخواهیم خداوند از ما راضی باشد باید دشمن شناس قوی باشیم و امیدواریم که دانش آموزان و نوجوانان عزیز در روز ۱۳آبان ماه در راهپیمایی و روز جهانی استکبار شرکت و تنفر خود را از ظلم و فساد نشان دهند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.