×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024
اعضای شورای شهر زیر بار درخواست غیر قانونی نروند/ شورای پنجم برای زاغه نشین های اطراف شهر تدبیری بیاندیشد

به گزارش “سیرجان خبر” حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در دیدار اعضای جدید شورای این شهر، با تاکید بر رسیدگی به وضعیت شهروندان بی خانمان، از اعضای شورا خواست زیر بار هیچ درخواست غیر قانونی نروند.

امام جمعه سیرجان در ابتدای این دیدار که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد با اشاره به فریبکاری دنیا تاکید کرد: تنها راه مصونیت ما، تقوای الهی در کارهاست.

وی پست های دنیایی را گذرا خواند و افزود: با اشاره به خطرهای فراوانی که بیخ گوش همه ماست از عملکرد برخی از اعضای سابق شورای شهر سیرجان که اثرات منفی برای آبروی شهر به دنبال داشت، انتقاد کرد و اعضای جدید این شورا را به داشتن روحیه جهادی و اولویت بندی نیازهای مهم شهر توصیه کرد.

امام جمعه سیرجان تاکید کرد: دنبال راه کارهای دقیق و برنامه ریزی شده برای تامین بودجه باشید که دست شهردار آینده برای خدمت رسانی خالی نباشد و شهرک سازی در اطراف شهر را کنترل کرده و بر آن نظارت دقیق داشته باشند.

وی از اعضای شورای شهر خواست برای زاغه نشین های اطراف شهر و خانواده های بی سر پناه، تدبیری بیاندیشند و از کارشناسان زبده و متخصص در امورات مهم استفاده کنند و زیر بار درخواست غیرقانونی نروند حتی اگر آن درخواست از سوی امام جمعه یا هر مسوول دیگری باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.