×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024
امنیت و آرامش ما مدیون شهدای مدافع حرم است/ زندگی اشرافی مسئولین سلب کننده اعتماد از جامعه/دارایی های میلیاردی وزیران و مسئولان معظل نظام اسلامی

کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” در خصوص شهید حججی اظهار داشت:شهدای مدافع حرم به خصوص شهید حججی که سید الشهدای مدافع حرم می باشد که با شهادت مظلومانه خود با لب های عطشان غبار از مظلومیت همه شهدا زدود.

بلوردی در ادامه افزود:ملت مظلوم ایران و سایر مسلمانان جهان به پای ارزش های خود تا آخرین قطره خون ایستاده اند و این شهید مظلوم با شهادت خود بار فرهنگی،اجتماعی وسیاسی ایران را امن کرد و به ما فهماند که شهادت در راه خدا چیز کوچکی نیست.

وی اظهار داشت:شهیدان مدافع حرم امنیت،آسایش و رفاه ما را تامین کرده اند که ما و مسئولین همیشه مدیون خون چنین شهیدان والامقامی هستیم.

این کارشناس سیاسی در خصوص اشرافی گری در برخی از مسئولین اذعان داشت: حضرت امام (ره) در سخنانی فرمود که کوخ نشینان بر ما حجت هستند و ما دوست نداریم که مسئولین با سرمایه های کلان بر مسند ریاست بنشینند و برای ما تصمیم بگیرند.

بلوردی خاطر نشان کرد:مسئولین باید در سطح معمول جامعه زندگی کنند و این زندگی اشرافی مسئولین اعتماد و ارزش ها را در جامعه کمرنگ می کند و به نوعی پشت پا زدن به ارزش های انقلاب است.

وی در پایان اظهار داشت:مورد دیگری که انقلاب بشدت به آن نیازمند است در مجلس یا دولت لایحه ای تنظیم شود که مسئولیت ها بین مسئولین ماندگار نماند و یک وزیر چند سال بر مسند وزارت نماند و دارایی های خیلی از مسئولین ما بالای میلیاردها تومان است که این دارایی های مسئولین برای نظام نوپای اسلامی یک معظل است و مردم دوست دارند در جامعه ای زندگی کنند که مشکلاتشان توسط مسئولین حل شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.