×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
اقدامات خصمانه آمریکا برای منزوی کردن ایران اسلامی است/ ظلم و جنایت علیه مسلمانان موجب نابودی مستکبران می‌شود/ آزادگان مایه افتخار کشور و نشان از پایمردی ملت ایران دارند

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت:  اقدامات خصمانه آمریکا برای منزوی کردن ایران اسلامی است و دیدیم کشورهای مختلف جهان در مراسم تحلیف رئیس جمهوری پس از تنفیذ رهبری شرکت کردند و این نشانه عدم توجه کشورها به درخواست‌های استکباری سردمداران آمریکا و تعامل همه کشورها با ایران اسلامی و ملت انقلابی ما است.

وی ادامه داد: البته در این مراسم انتقادهایی به برخی از نمایندگان مجلس وارد است که این مراسم خوب را به حاشیه بردند، منتخبان مردم باید از رفتارها و حرکاتی که شخصیت و عزت آنان را زیرسئوال می‌برد، دوری کنند.

حسینی آمریکا را ناقض برجام عنوان کرد و گفت: حاکمان این کشور حرف‌هایی برای خروج از برجام با هزینه ایران اسلامی می‌زنند و ادعای بازدید از مراکز نظامی یا بهانه نقض برجام با بهانه‌های موشکی دارند و لازم است که پاسخ قاطع با این مستکبران داده شود تا دشمن حساب کار خود را داشته و بداند قاطعیت در برابر آمریکا رمز پیروزی نظام اسلامی و ملت ایران بوده و خواهد بود و از نمایندگان مجلس هم خواست که پاسخ قاطع به اقدامات آمریکا در نقض برجام را بدهند.

خطیب جمعه سیرجان، ظلم و جنایات آل‌سعود در مورد شیعیان این کشور در منطقه عوامیه و تخریب محل اسکان این شیعیان را محکوم کرد و بیان داشت: ظلم و جنایت علیه مسلمانان و شیعیان موجب نابودی ظالمان و مستکبران می‌شود و سقوط و اضمحلال سردمدران ظالم قطعی است.

حسینی از اقدامات نیروی انتظامی در سطح کشور در مورد مقابله با بی‌حجابی حمایت کرد و گفت: امنیت خاطر مردم نیز به دست پلیس مقتدر نظام اسلامی تحقق خواهد یافت و همه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی حمایت می‌کنند و خواستار برخورد با هنجارشکنی‌های عده‌ای محدود هستند که امنیت خاطر مردم را به هم می‌زنند.

حسینی به سالروز بازگشت آزادگان به مهین اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: آزادگان مایه افتخار کشور و نشان از پایمردی ملت ایران دارند، ضرورت توجه و رفع مشکلات آنان و خانواده‌ها‌شان دارد و مسؤولان در این زمینه توجه کنند.

وی به ۲۲ مرداد و گرامیداشت سالروز مقاومت اسلامی در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی پرداخت و افزود: هرکجا مسلمانان در مقابل دشمنان استقامت و پایمردی داشتند، دشمن شکست خورد که نمونه آن مقابله با ۳۳ روز مقابله نیروهای مقاومت در برابرصهیونیست‌ها بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.