×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان استقامت و مقاومت می کنند/ آزادگان در حقیقت تندیس‌های استقامت هستند

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” امام جمعه بلورد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت:رئیس جمهور کنونی آمریکا با کارهایش روز به روز نفرت مردم جهان را نسبت به خودش بیشتر می کند و دولت و دستگاه دیپلماسی باید واکنش صریح و قاطعی در مورد توجیه خروج از برجام آمریکایى‌ها به ‏دنبال بهانه‏‌هاى واهى نشان دهند و در افغانستان نیز طالبان و داعش هم دست شده اند و مردم بی گناه را در برخی از روستاهای افغانستان به شهادت می رساند.

افضلی پور در ادامه افزود: بعد از مراسم تنفیذ مقام معظم رهبری نسبت به حکم ریاست جمهوری، امروز نیاز کشور همدلی است و امروز آقای روحانی رئیس جمهور کشور است و باید به ایشان احترام گذاشته شود، از هر خط و گروه و جناحی باشیم زیرا دشمن همه ما یکی است.

خطیب جمعه بلورد در خصوص توطئه های دشمن علیه ملت ایران اظهار داشت:نظام ما دشمن دارد و امروز فصل همدلی، هم زبانی، همکاری و اتحاد است که ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان استقامت و مقاومت می کنند و آمریکا و اسرائیل دوست دارند ما منزوی شویم.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در روز تحلیف اذعان داشت:یک مراسم معمولی در مجلس شورای اسلامی تهران تشکیل می شود، بسیاری از کشورها حضور پیدا می کنند که در این مراسم برخی از نمایندگان با خانمی که در اتحادیه اروپا است و برای مراسم تحلیف تشریف آورده بودند عکس سلفی گرفتند این کار آن ها اشتباه بود و برخی از نمایندگان معذرت خواهی کردند و برخی  ها خیر که این مراسم که از سراسر جهان اکثر کشورها آمده بودند نمایش قدرت ایران بود و این نشان داد کشور ایران امن ترین کشور منطقه و به جرأت دنیا است.

افصلی پور در واکنش به کمپین رفع حصر اظهار داشت:مردم ایران هوشیار و آگاه هستندو برخی از افراد پیدا شد ه اند و کمپین راه انداخته اند و می گویند باید سران فتنه ۸۸ را از حصر آزاد کنید، چرا برخی از رافت نظام دارند سوء استفاده می کنند؛ این ها افرادی بودند که می گفتند در انتخابات تقلب شده است، علیه رهبر و نظام شعار می دادند، پرچم امام حسین(ع) را به آتش کشیدند و تا زمانی فتنه گران رسماً از مردم و مقام معظم رهبری عذر خواهی نکنند چه رفع حصری؟ این افراد نباید آزاد باشند؛ حکم قانونی مفسدین فی الارض اعدام است.

خطیب جمعه بلورد افزود:امروز دشمن علناً از دو مسئله در ایران ناراحت است یکی اینکه چرا مقام معظم رهبری از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) حمایت می کند و راه و منش او را در پیش گرفته است و چرا مردم ایران در صحنه هستند و پشتیبان و مطیع مقام معظم رهبری هستند.

وی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان، جانبازان، خانواده های ایثارگران و شهدا گنجینه های انقلاب هستند و باید به این عزیزان احترام بگذاریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. موسوي

    با سلام و خسته نباشید و آرزوی توفیق هر چه بیشتر . اگر امکان داره متن خطبه های نماز جمعه زید آباد و پاریز رو هم هر هفته در سایت زیباتون بارگزاری کنید . التماس دعا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.