×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024
امام زنده است چون انقلاب زنده است

به گزارش سیرجان خبر؛ حجت کاظمی عضو شورای شهر سیرجان گفت: خاصیت مکتب بودن، خاصیت جریان سازی، خاصیت ایدئولوژی داشتن این است که تا ایدئولوژی زنده است، حرکت به سمت اهداف و آرمان های آن در حال انجام است، هرچند امروزه عده ای بنیان های فکری ایدئولوژیک را نمی پذیرند اما ناگزیر نگاه های آرمان گرایانه بشر در حوزه های عدالت جهانی، جامعه بدون فساد، جامعه بدون تبعیض و طبقه و بُعد انسانیت بشر، همه ریشه در اساس مکاتب الهی و دینی دارند، آنچه انسان را فراتر از کالبد حیوانی می بیند و کمال او را در غایتی عالی ترسیم میکند که از مسیر اخلاق و عدالت میگذرد و سعادت او را در راه مبارزه با ظلم و دوری از خطوات شیاطین می داند، همه از دین است و «إنّ الدین عند الله الاسلام».

وی گفت: جوشش انقلابی با مبانی اسلامی، آن هم پس از گذشت قریب به ۱۴۰۰ سال از ظهور این دین، نشان از زنده بودن و نامیرا بودن اسلام دارد. انقلاب اسلامی پس از قرنها آمد تا ثابت کند اسلام واقعی، اسلامی است که سر تسلیم در برابر هیچ شیطان و ابر قدرتی خم نمی کند.

کاظمی بیان کرد: امروز هم پس از دهه ها، همچنان روح بنیانگذار این نهضت آسمانی در کالبد انقلاب است وقتی هنوز سخنان او چراغ راه امت است و جانشین به حق او همان راه را رفته و می رود و هدایت میکند که امام رفت و نشان داد و توصیه کرد دست نا اهلان نیافتد. آری، خامنه ای هم خمینی است که هنوز نااهلان و اعوان شیطان با تمام هیاهوها نتوانسته اند این انقلاب را از پای درآورند.

وی اذعان کرد: تمام مشکلات و مسائل امروز هم برنامه همان نااهلان طمع کرده به این کشور و منابع غنی آن است، که عرض خود میبرند و کمی هم البته زحمت مردم ما میدارند، اما هر روز که میگذرد ملت ایران بیشتر به آرمانهای امام و رهبرشان نزدیک می شوند، ایران قوی، ایران پویا، ایرانِ با اهمیت برای تمام دنیا که هرگز چشم از آن برنداشتند و ایرانِ زمینه ساز تمدن جهانی اسلام.

عضو شورای شهر سیرجان اظهار کرد: آنچه امروز از سوی مردم به عنوان کاستی و کوتاهی و کمبود مطرح می شود، نتیجه زنده بودن آرمان عدالت است، نتیجه بیداری ملتی است که کوچکترین ضعفی را در قالب انقلاب مردمی و اعتقادی برنمی تابد. البته باید مراقب بود، تزویر، مدتهاست در مسیر این کاروان کمین کرده، گاهی در هواپیما کنار امام نشسته، گاهی با فریب مردم در رأس دولت بوده، گاهی نخست وزیر، گاهی رییس مجلس و …

وی گفت: تزویر هست، چون زر و زور هست، اینها را نمی شود از هم جدا کرد، تزویر هر روز نقشه میکشد، گاهی تزویر می شود کاخی برای امام کوخ نشین ها، که ثابت شود امام زنده است، که اگر مرده بود چه نیازی به این همه تحریف. کار تحریف همینقدر مهم است که اکنون حرف های امام را برخی با احتیاط نقل میکنند، مبادا امام نگفته باشد!!!؟

حجت کاظمی بیان کرد: امام را باید از امام شناخت نه منتسبینِ باد به غبغب انداخته که از خود هیچ ندارند جز انتسابی لسانی به بیت یا دفتر یا سفری با امام یا محله ای مجاور ایشان و جلسه ای مقابل او…

امام را از عصاره وجودی او باید شناخت، از مطهری، از خامنه ای که هنوز همان دشمنان امام، دشمن خامنه ای هستند، با همان حقد و همان کینه و همان شکست های پی در پی، به یاری خدا و بیداری مردم.

چقدر این جمله از زبان خامنه ای عزیز، ما را به خمینی(ره) ارجاع میدهد، بدون تحریف: «من انقلابی ام»، یعنی هنوز انقلاب زنده است، پس امام هم زنده است چون انقلابش زنده است، چون آرمان های انقلاب زنده تر از همیشه اند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.