×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
امروز باید با وحدت و همبستگی ملی مقابل آمریکا بایستیم

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: رهبری فرمودند بنای آمریکا این است که همه چیز را برای خود بگیرد و برجام را مقدمه‌ای در مذاکرات بعدی برای بهانه‌جویی در مسائل حقوق بشر قرار دهد و امروز تیم مذاکره کننده ایران نیز این تجربه را کسب کرده که آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی ادامه داد:بعد از برجام نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد، بلکه اموال و دارایی ملت ایران به دست چپاولگران افتاد و تحریم‌های جدید هم رقم خورد و امروز باید با وحدت و همبستگی ملی مقابل آمریکا بایستیم و این مقابله را همراه با حمایت از تولیدات داخلی و مصرف محصولات تولید داخل و سوزاندن کالاهای قاچاق ادامه داد.

حسینی گفت: باید به گونه‌ای دست به دست هم دهیم که آمریکا به دنبال ما باشد و ما اعتنا به آمریکای بدعهدی نکنیم و از توان خود بهره بریم، امید به آمریکا کار بیهوده‌ای است.

وی عادی شدن روابط آل‌سعود با رژیم صهیونیستی که مخالف اسلام و مسلمانان است را موجب رسوایی خاندان سعودی عنوان کرد و گفت: دنیای عرب به هوش باشد و از این شیطنت درس عبرت بگیرد و تا دیر نشده خود را از منجلابی که آل سعود تدارک دیده دور کنند.

خطیب جمعه سیرجان پیروزی‌های ارتش سوریه در حلب و همچنین پیروزی‌های عراق بر گروه‌های تروریستی را به جامعه مسلمانان و مردم و ارتش این دو کشور تبریک گفت.

حسینی افزود: مسلمانان در کنار همه تجهیزات نظامی که دارند و باید در اختیار داشته باشند از قدرت ایمانی برخوردار هستند، داعش و هر گروه تروریستی بداند این ایمان نخواهد گذاشت تروریست و قاتل مردم مظلوم سوریه و عراق بر آنان حاکمیت داشته باشد.

وی تصریح کرد: صحنه نبرد در اختیار جوانان مومن و ارتش مقتدر سوریه و عراق است و تروریست‌ها که فریب استکبار و اسرائیل را خورده‌اند در منطقه دفن می‌شوند.

حسینی با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت از خادمین اعزامی از حرم حضرت معصومه و دیدار با مردم قدردانی کرد و گفت: معصومه(س) حرکت انقلابی خود را برای دفاع از ولایت و رهبری آغاز کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.