×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024
ایستگاه خلاقیت گل گهر در قالب ٣٢ غرفه افتتاح شد/ تصاویر

به  گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” ایستگاه خلاقیت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در قالب ٣٢ غرفه و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان به تدبیر شورای فرهنگی اجتماعی منطقه گل گهر در محل شهرک مسکونی کارکنان افتتاح شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به عنوان مهمان مراسم در آئین افتتاح این جشنواره یک هفته ای گفت: هنر ماندگارترین اثر در خلقت است و امروز در این نمایشگاه خانواده های سیرجانی و کودکانشان می توانند جلوه هایی از هنر را ببینند.
محمد محسن بیگی افزود: در این نوع برنامه ها،می تواند بستر بروز خلاقیت با استفاده از هنر و تعالیم فرهنگی در ذهن کودکان و نوجوانان ایجاد شود که به خاطر ایجاد چنین بستری از شرکت گل گهر تشکر می کنم.
مدیر مجتمع گل گهر نیز در مراسم افتتاح ایستگاه خلاقیت گفت: تشکیل شورای فرهنگی اجتماعی گل گهر نشان از دیدگاه فرهنگی و اجتماعی مدیر ارشد مجموعه دارد که امید است با مشارکت نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شاهد افزایش کمی و کیفی برنامه هایی از این دست باشیم.
عتیقی با تاکید بر اینکه گل گهر همراه فرهنگی سیرجان است از عواملی که در برگزاری ایستگاه خلاقیت تلاش کردند، تشکر کرد.
آئین افتتاح ایستگاه خلاقیت با اجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی همراه بود که این جشنواره به مدت یک هفته برای خانوده های کارکنان در محل شهرک مسکونی کارکنان دایر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.