×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
برگزاری جلسه ی شورای اداری شهرستان ارزوئیه با حضور نماینده منتخب مردم

جلسه ی شورای اداری با حضور نماینده منتخب مردم در مصلی قدس شهرستان ارزوئیه برگزار شد.

به گزارش سیرجان خبر؛ فرمانده سپاه ارزوئیه در جلسه ی شورای اداری که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با تشکر از امام جمعه ولایتمدار حجت الاسلام دکتر نصرالله پور، مهندس حمید منظری توکلی فرماندار انقلابی شهرستان، ریاست محترم دادگاه آقای عنایت الله دهقان و مجموعه انتظامی و همچنین شورای تامین و شورای اداری شهرستان ارزوئیه، ضمن خیر مقدم به نماینده منتخب مردم شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر ابراز کرد: خوشحالیم و خدا را شاکریم که نماینده مجلس یازدهم از دیار ارزوئیه و جریان انقلابی به عنوان منتخب مردم واقع شده اند و انشاءالله فارغ از جناح های اصلاح طلب و اصولگرا برای خدمت در این جایگاه قرار گرفته اند.

اسماعیل کاخ با اشاره به وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: بند بند وصیت نامه سیاسی الهی سردار دلها مهم و خطاب به همه ی ما است و در ادامه بندِ کوتاهی از بخش سیاسی وصیت نامه را قرائت کردند.

خالص ترین رای در طول ۴۰ سال انقلاب، در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقم‌خورد

حجت الاسلام نصرالله پور ضمن تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام به فضای رسانه ای سنگین در خصوص بیماری کرونا اشاره کرد و خاطر نشان کرد: دشمن به وعده ی خود به خوبی عمل کرد و با یک ترور بیولوژیک مراکز فرهنگی ایران را مورد هدف قرار داد و برنامه خود را در سه محور اقتصاد، فرهنگ و صادرات غیر نفتی نشانه گرفت.

وی ادامه داد: اکنون دشمن با یک عملیات سنگین روانی رسانه ای کارهای فرهنگی مذهبی را تعطیل کرده است و این در حالی است که توسل عمیق قلبی این روزها بیش از پیش برای حل مشکلات کشور مورد نیاز است.

وی ضمن تشکر از دکتر اسماعیل کاخ به جهت سخنانه حکیمانه در خصوص انقلابی گری مسئولین شهرستان در بحث انتخابات و بالاخص فرماندار شهرستان، از مردم و مسئولین که کمک شایانی در برقراری نظم و مشارکت همگانی در انتخابات داشتند از عملکرد دقیق و بی طرفانه و مجدانه مهندس منظری توکلی در حمایت از رای مردم نیز تشکر نمود.

وی ضمن تبریک به منتخب مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: حاج صمدالله محمدی نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر به عنوان برادر بسیجی و انقلابی ما عهده دار این جایگاه در حمایت از مردم قرار گرفته است.

حجت الاسلام نصرالله پور با اشاره به سوابق مدیریتی و انقلابی “صمدالله محمدی” با عنوان این موضوع که نماینده منتخب مردم همان شعاری را در دست دارند که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند، با تصریح این موضوع که امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند: “اعتقادی به اصولگرا و اصلاح طلب ندارم و امروز دو واژه انقلابی و غیر انقلابی مدنظر است.” خاطر نشان کرد: جمع حاضر همه انقلابی اند و همه ی کسانی که خود را موظف دانستند و با انتخاب اصلح پای در میدان گذاشتند، الگو و شاخص یک نمونه ی انقلابی اند.

وی در ادامه ابراز کرد: خالص ترین رای در طول ۴۰ سال انقلاب، در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقم‌خورد و با وجود هجمه های دشمن از هر سو و با جنگ روانی پیش رو کسانی پای در میدان گذاشتند که اعتقاد راسخ به انقلاب و نظام اسلامی داشتند.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی صمدالله محمدی، وی را یک الگوی اعتقادی و اخلاقی و پای بند به آرمان های اسلام و انقلاب خواند و اعتقاد به راه حاج قاسم سلیمانی را از دیگر مشخصه های این‌نماینده انقلابی دانست.

حجت الاسلام نصرالله پور خطاب به نماینده منتخب مردم عنوان کرد: از امروز به بعد ما مطالبه گر شما خواهیم بود و به دور از گرایش چپ و راست شما را که یک فرد انقلابی و متعهد به اصول انقلاب هستید، انقلابی و بسیجی شهرستان می دانیم انشاءالله که علمدار وحدت در سه شهرستان باشید و یک ملت متعهد با یک فرهنگ متعهد در جهت حل مشکلات جوانان در مسئله اشتغال و ازدواج باشید نه تنها برای مردم شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر بلکه به عنوان نماینده ایران حل مشکلات جامعه اسلامی را در دستور کار خود قرار دهید.

امام جمعه ارزوئیه در پایان عنوان کرد: نقش نظارتی مجلس تعطیل است و امروز مجددا باید احیا شود و نماینده مردم باید به تمام ادارات سرکشی داشته باشد و مدیریت کند تا در کشور روحیه تحرک و مطالبه زنده شود تا شاهد رونق در تمام زمینه ها در کشور باشیم، با توجه به اینکه شهرستان ارزوئیه منابع عظیم کرومیت و کشاورزی و پتانسیل های فعال دارد، قطعا میشود از این ظرفیت در جهت حل مشکلات جوانان گام برداشت و نماینده مجلس در اینجا باید پدری کند و از جوانان در جهت ایجاد اشتغال حمایت کند تا دین جوان هم حفظ شود و تا زمانی که مسئله اقتصاد و اشتغال نابسامان باشد صحبت از اعتقادات معنایی ندارد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به این رای مدیون است و بنده نیز از رای مردم صیانت خواهم کرد

حمید منظری توکلی، فرماندار ارزوئیه با تقدیر و تشکر از امام جمعه و فرمانده سپاه ارزوئیه جهت ترتیب این مراسم ضمن تبریک به منتخب مردم شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر بیان کرد: انشاءالله آقای محمدی بتوانند در مجلس یازدهم به عنوان وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی، مدافع حقوق مردم باشند.

وی اظهار کرد: بنده به عنوان مجری انتخابات به همراه هیئت نظارت و بازرسی تمام سعی مان بر این بود که یک انتخابات سالم و بی طرفانه با حفظ صیانت از رای مردم را به عهده بگیریم و الحمدالله شاهد یک انتخاب باشکوه و سالم بودیم و انتخابات سالمی را با حماسه حضور مردم برقرار کردیم.

وی با تصریح این موضوع که آنچه انجام داده ام وظیفه ی قانونی ام بود تاکید کرد: ما افتخار میکنیم که انتخابات سالمی را برگزار کردیم و آمادگی کامل را داریم که بازشماری مجدد انجام دهیم و به قطع یقین می گویم انتخابات سالم برگزار شد‌.

منظری توکلی ضمن ابراز این موضوع که بیشترین رای از سمت مردم ارزوئیه به نام ایشان وارد صندوق های رای شده است، عنوان کرد: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به این رای مدیون است و بنده نیز از رای مردم صیانت خواهم کرد و انشاءالله که نماینده منتخب مردم شهرستان ارزوئیه و همچنین شهرستان های بافت و رابر به مردم خدمت رسانی شایسته ی مردم را دهند.

منظری توکلی در پایان به خدمات زیر بنایی انجام شده در شهرستان پرداخت و خاطرنشان کرد: روحیه تعاملی را همچنان دارم و انشاءالله که توفیق خدمت رسانی به مردم را داشته باشم.

وی با اشاره به حضور همگانی مردم شهرستان ارزوئیه در انتخابات، شهرستان ارزوئیه را جزو ۳ شهرستان اول استان در مشارکت مردمی در انتخابات عنوان کرد و از مشارکت ۶۸./. مردم ارزوئیه در انتخابات خبر داد و خاطر نشان کرد: این حضور نشان از دلبستگی مردم به نظام و پایبندی به اصول انقلاب اسلامی است و از همین جایگاه از مردم شریف همیشه در صحنه ارزوئیه که برگ زرین دیگری را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت کردند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.


بسیجی نام و راه و نشان خود را حفظ کرده است

تهمتن کریمی مدیر آموزش و پرورش ارزوئیه به نمایندگی از تمامی مدیران ادارات شهرستان در جلسه ی شورای اداری به سخنرانی پرداخت و بیان کرد: انتخابات امسال همراه با اتحاد و به دور از گرایش ها و جریانات سیاسی بی نظیر و غرورآفرین بود که جا دارد از سمت جامعه بزرگ فرهنگیان ارزوئیه و مدیران و مسئولان از مردم شریف ارزوئیه که به دور از هر سلیقه ای پای آرمان های نظام و انقلاب ایستادند و با رهسپاری نماینده منتخب به خانه ی ملت غرور آفریدند کمال تشکر را به جا آورم.

وی از رشادت ها و دلاوری های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت و یاد شهدای انقلاب و جبهه مقاومت و شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و به همراهی و حضور پرقدرت ناحیه سپاه شهرستان ارزوئیه در مدارس اشاره کرد و کمال تقدیر و تشکر خود را از فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه دکتر اسماعیل کاخ ابراز کرد و فعالیت های چشمگیر سپاه و مجموعه بسیج شهرستان را در کنار تعلیم یک الگوی تربیتی قوی به شمار آورد.

وی با تصریح این موضوع که نیروی بسیجی نام و راه و نشان خود را حفظ کرده است در خطاب به نماینده منتخب مردم که خود از جنس جامعه فرهنگیان بوده است عنوان کرد: از همین جا اعلام میکنم با تعامل با مجموعه انقلابی کنار شما خواهیم بود و با پیروی از خط و مشی جنابعالی که همان خط و مشی مقام عظمای ولایت و شهدای عزیزمان است و با پیگیری های شما نماینده منتخب مردم به حول قوه الهی شاهد حل مشکلات مردم شهرستان ها یکی پس از دیگری باشیم.

منافع مردم و انقلاب را زیر چتر ولایت دنبال میکنم و مرغوب هیچ جریان سیاسی نخواهم شد

نماینده منتخب مردم شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از شورای تامین و شورای اداری شهرستان ارزوئیه بیان کرد: الحمدالله امروز فصل جدیدی با مجلس نو و تفکر نو و انقلابی در کشور در حال شکل گیری است و تکلیف تک تک ما در جریان انتخابات کاملا مشهود بود و با توجه به تجربه ی دهه های گذشته در جریانات سیاسی داشته ام بارها این موضوع را اعلام کرده ام، شهرستان ها محصول تفکرات سیاسی داغی قرار گرفته اند و این در حالی است که اصلاح طلب و اصولگرا ریشه و اساسی ندارد و کاملا غلط است و باید انقلابی در میدان باشیم و به صراحت اعلام میکنم انقلابی وارد صحنه انتخابات شدم و امروز هم خود را نماینده انقلابی مردم می دانم.

وی ابراز کرد: کاری به جناح های سیاسی ندارم، منافع مردم و انقلاب را زیر چتر ولایت دنبال میکنم و مرغوب هیچ جریان سیاسی نخواهم شد، قطعا خط قرمز ما در مجلس ولایت است چرا که اعتقاد ما بر این است که تفاوتی میان فرمان ولی فقیه و امام معصوم وجود ندارد و تنها تفاوت در فضلیت ایشان است.

صمدالله محمدی در ادامه خاطر نشان کرد: نگاه عالی ما و اعتقاد ما بر این است که همه ی مدیران، دولت ما و مجلس ما با این نگاه کشور را سیاستگذاری و ریل گذاری کرده اند.

وی بیان کرد: امروز ایران خودرو را می بینیم و علی رغم هزینه های هنگفت مردمی در این زمینه، ایران خودرو محصولی تولید می کند که جایگاهی به جهت امنیت ندارد و در همین راستا تفکر انقلابی را می بینیم که با وجود تحریم ها در صنایع دفاعی و موشکی با پیروی از تفکر شهید طهرانی مقدم، موشک نقطه زنی را می سازیم که فوق سری ترین پهباد آمریکایی را می زنیم و اینها از اقتدار تفکر انقلابی یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است کسانی که خود را همه جوره وقف نظام و انقلاب کرده اند و همچنین با راه اندازی قرارگاه سازندگی فعالیت هایی به نفع مردم و در دفاع از مردم و انقلاب به کار گرفته اند.

نماینده منتخب مردم در خطاب به مسئولین و مدیران ادارات در خصوص جایگاه خدمت به مردم این جایگاه را یک توفیق الهی دانست و بنا به فرموده امام سجاد علیه السلام ” آنچه از آسمان به زمین می آید توفیق است و آنچه از زمین به آسمان می رود اخلاص است.” خاطر نشان کرد: اگر اخلاص در کار جریان داشته باشد کار پیش می رود و اگر اخلاص نباشد کار به جایی نخواهیم برد، لازم است فرمایش امام سجاد ع را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

صمدالله محمدی بیان کرد: بنا داریم با پیشینه ی سیاسی شهرستان ها، جایگاه شهرستان ها را ارتقاء دهیم با توجه به اینکه شهرستان ارزوئیه هم در جایگاه خوبی در استان قرار ندارد، و انشاءالله بتوانیم از این جایگاه ها که یک توفیق الهی در جهت خدمتگزاری به مردم است به وظیفه خود عمل نماییم و جایگاه نُرم کشوری که ۸/۲ است را در ارزوئیه طی یکسال آینده از ۳/۳ به پنج و نیم برسانیم.

وی افزود: باید امروز شهرستان را با اعداد و ارقام بسنجیم چناچه ما در برابر مردم مسئول و پاسخگو هستیم و ما که میخواهیم در مکتب شهید سلیمانی خدمت نماییم باید بدانیم شهید بزرگوار بارها تا مرز شهادت پیش رفت قطعا این ها مرزها را برای ما مشخص تر می کند، و در این مسیر همه چیز شفاف در اختیار مردم قرار بگیرد تا در یکسال آینده با توجه به توانمندی ‌که از شما مردم بلند همت ارزوئیه می شناسم به جایگاه در خور شهرستان دست پیدا نماییم.

صمدالله محمدی بیان کرد: جامعه ما، مردم ما هرکس در حوزه کاری خود آستین همت را بالا بزند، شهرستان های ما در ذخایر الهی فوق العاده قوی هستند و هر کدام که به سهم خود تلاش کنیم و سرمایه گذارانی را در این خصوص وارد میدان اقتصادی شهرستان نماییم و از طریق مجموعه نخبگان و تیم مشاوره ای هم هدایت شود قطعا شاهد درخشش هر چه بیش تر شهرستان های خود هستیم.

وی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان خادم مردم و همچنین مدیران تمام ادارات پای کار هستیم و خود را موظف به پاسخ دادن به مطالبات مردمی می دانیم و تا زمانی که فرصت خدمت در اختیار ما است کار خود را با جدیت و با همراهی و همدلی برای مردم انجام دهیم.

وی در پایان از مردم و مسئولین جهت حمایت و همراهی تشکر به عمل آورد و خاطر نشان کرد: با همراهی همه شما حرکتمان را شروع می کنیم و دست در دست هم گام های خود را در جهت خدمت به مردم بر می داریم تا برگ زرین دیگری برای فردای قیامت ارائه دهیم و امروز در روز شهادت امام هادی علیه السلام عهد می بندیم که خادم مردم و اسلام باشیم و یقین دارم به برکت وجود امام رضا علیه السلام با تعامل جدی و سازنده محکم حرکت نماییم.

تجدید بیعت با آرمان های شهدا

بعد از اتمام جلسه شورای اداری، نماینده منتخب مردم به همراه امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و شورای تامین و شورای اداری جهت تجدید بیعت با آرمان های شهدا در گلزار شهدای شهر حضور یافتند.

انتهای پیام/ ف ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.