×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024
جلسه شورای اداری شهرستان با محوریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد

به گزارش”سیرجان خبر”صبح امروز با حضورامام جمعه سیرجان و جمعی از روسای ادارات شهرستان جلسه شورای اداری با محوریت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سالن جلسات فرمانداری سیرجان برگزار شد.

امام جمعه در ابتدای این جلسه و در بخشی از سخنان خود انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سیرجان را سالم خواند و گفت: جا دارد از مردم تشکر کنم به خاطر مشارکت خوبی که داشتند و علی رغم توطئه‌هایی که شد اجازه ندادند دشمن بتواند به اهداف خود برسد و خدا را شاکریم که انتخابات سالم و خوبی را پشت سر گذاشتیم.

حسینی همچنین در خصوص شیوع بیماری کرونا در سطح کشور گفت: ملت ایران در ادوار گذشته تجربه بیماری هایی از این دست همچون آنفولانزا، مالاریا و طاعون را داشته و از آن سربلند بیرون آمده است و مردم بایستی مراقب سلامتی خود باشند اصل کار النظافه من الایمان است و هر فرد بایستی بهداشت فردی و محیطی خود را رعایت نماید.

وی افزود: برای اینکه از بروز چنین بیماری‌هایی در سطح کشور جلوگیری نماییم بر هر فردی واجب است بهداشت را رعایت کرده و از حضور در مراکزی که خطر ابتلا را افزایش می‌دهند خودداری نماید.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان نیز با اشاره به برگزاری یک انتخابات سالم در سطح شهرستان عنوان کرد: خوشبختانه امسال هیچ مورد سوء امنیتی در انتخابات نداشتیم و همه نهادها و ارگان ها برای برگزاری یک انتخابات سالم همکاری کردند. همچنین نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سیرجان با یک رقابت سالم؛ شور و نشاط را به جامعه تزریق کردند که جا دارد از تمامی افرادی که به نحوی در برگزاری این دوره از انتخابات سهیم بودند تشکر نمایم.

وی به اهمیت پیشگیری نسبت به درمان در خصوص شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: همواره پیشگیری بهتر از درمان بوده و هست در استان ستاد مدیریت پیشگیری از شیوع کرونا چند روز قبل تشکیل شد که در سیرجان هم این ستاد را تشکیل دادیم و تصمیماتی در خصوص پیشگیری از شیوع این بیماری گرفته شده است و اقدامات خوبی در سطح شهرستان در حال انجام است. تصمیماتی که از سوی این ستاد ابلاغ می‌شود لازم الاجرا می باشد.

بهاالدینی به رعایت نکات فردی و جمعی در مسائل بهداشتی اشاره کرد و گفت: هر فرد باید مراقب باشد تا ضمن حفظ سلامتی خود به سلامتی جامعه نیز کمک کند. از این رو در ستاد مدیریت پیشگیری از شیوع کرونا تصمیم بر آن شد که تمامی مراسم ها و برنامه هایی که منجر به تجمع افراد می شود لغو گردند.

سرپرست فرمانداری سیرجان در پایان گفت: در سطح شهرستان هیچ مورد مثبتی مشاهده نشد اما از آنجایی که شهرستان سیرجان در شاهراه ارتباطی قرار دارد بایستی تمامی تمهیدات برای مقابله با این بیماری و جلوگیری از ورود آن به شهرستان اندیشیده شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.