×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
بیش از ۱۰۰ برنامه توسط اقشار متعدد بسیج در شهرستان سیرجان برگزار می شود

به گزارش «سیرجان خبر» فرمانده بسیج شهرستان سیرجان در نشست خبری با اهالی رسانه شهرستان گفت: همه افرادی که تفکر و اندیشه مطالبه‌گری برای توسعه و رفاه جامعه و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارند، بسیجی هستند.

سرهنگ پاسدار علی دستوری با بیان اینکه بیش از ۱۰۰برنامه در شهرستان تدوین شده و از ۲۹ آبان تا پنج آذر با شعار «بسیج امید ملت ایران» در شهرستان سیرجان برگزار می‌شود، عنوان کرد: این برنامه‌ها در بین اقشار و حوزه های مختلف شهرستان برگزار می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان اذعان کرد: بسیج علاوه بر عرصه امنیت نظامی و دفاعی در موضوعات علمی، اقتصادی،فرهنگی،سیاسی، اجتماعی، سایبری و زیست محیطی، سازندگی و محرومیت زدائی نقش بسیار ارزنده ای را ایفا کرده است.

وی اظهار کرد: هفته بسیج امسال نیز مثل روال هر سال و تنوعی مجدد با بحث فرهنگی اجتماعی،رسانه و فضای مجازی، خدمت رسانی و محرومیت زدائی، اقتصاد مقاومتی،ورزشی، علمی و حفظ و انسجام سامان دهی شده است.

دستوری تاکید کرد: دراین هفته اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و کم برخورد را داریم که گفتنی است این گروه های جهادی در طول سال مشغول فعالیت در مناطق کم برخوردار شهرستان در عرصه های فرهنگی، بهداشت و درمان، آموزشی، عمران و خدمت رسانی هستند، توزیع بسته های معیشتی، لوازم تحریر، اهدا خون توسط بسیجیان ، راه اندازی شیفت ایثار در شرکت های صنعتی معدنی و کارخانجات شهرستان واکسیناسیون رایگان دام و طیور و…. را داریم.

سرهنگ پاسدار علی دستوری اذعان کرد: همایش اقتدار بسیجیان در روز ۵ آذر با حضور اقشار و رده های متعد بسیج با برنامه های متنوع در سطح شهرستان اجرا و از بسیجیان نمونه تجلیل به عمل می آید.

سرهنگ پاسدار علی دستوری گفت: بسیج هیچ مشابهی در دنیا نداشت و مبداء آن امام راحل بودند و به همه دنیا صادر شد و سردار حاج قاسم سلیمانی این تفکر را در کشورهای دیگر ساری و جاری کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.