×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
تنها استراتژی در برابر رفتار سخیف ترامپ تقویت استکبار ستیزی است

کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با “سیرجان خبر”اظهار داشت:تبیین دور اندیشی امام خامنه ای(مدظله العالی )لذا باید دور اندیشی رهبر انقلاب در بین جامعه روشن گردد تا خود مردم و خواص جامعه اسلامی بدانند که چرا امام خامنه ای می فرمودند ما به آمریکا بد بینیم و اگر بوسیله عینکی هم نگاه کنیم متوجه می شویم که ایالات متحده آمریکا غیر قابل اعتماد است.
محمدی در ادامه افزود: براساس استراتژی(نرمش قهرمانانه) به سه علت یعنی تبدیل ایده توسعه برونگرایی دولت به درونزا بودن حل مشکلات،تجربه ملت مبنی بر بی حاصل بودن اعتماد به آمریکا و شناخت ماهیت دشمن حاضر به مذاکره با آمریکا شدند.
این کارشناس مسائل سیاسی در خصوص رفتارآمریکایی‌ها درقبال ملت ایرانی اظهار داشت:رفتارهای بعدی آمریکایی ها از جمله رفتار سخیف ترامپ در هفته اخیر نشان داد که آن چه رهبری در خشت خام می دیدند برای برخی مسئولین قابل فهم و درک نبود.
محمدی اذعان داشت:لذا با مروری بر رفتارهای غربی خصوصا آمریکایی ها نشان از این است که این رفتار رفتار سیستمی و استکبار نشانه کاخ سفید است نه فقط ترامپ، لذا باید استکبار ستیزی تقویت شود و با شروع مذاکرات دو نگاه حاصل شد نگاه اول نگاهش به بیرون بود که مشکلات اقتصادی با تعامل قدرت های خارجی قابل حل است و نگاه دوم که نگاهشان به درون بود و باید این فهم شکل گیرد که اگر میخواهیم بصیرت لازم و قدرت لازم را در برابر این یاوه گویی ها داشته باشیم باید به اقتصاد مقاومتی عمل شود.
وی در پایان گفت: در نهایت به این نتیجه می رسیم که انقلاب اسلامی راهی به جز بصیرت و تبیعیت از فرمایشات ولی فقیه ندارد چرا که اگر عده ای تا بحال به این نتیجه نرسیده بودند با گذشت زمان و دیدن نتایج اعتماد به عینه این را دریافتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.