×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
در مهرماه ۱۸ طرح در سیرجان افتتاح خواهد شد/ لباس فرم مدارس از تولیدی های استان تامین خواهد شد/حذف نفت از سیستم گرمایشی مدارس

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”اظهار داشت:مدارس دولتی زمان ثبت نام دانش آموزان نمی توانند خانواده ها را مجبور به پرداخت هزینه برای ثبت نام کنند و در صورت مشاهده با مدیران مدرسه برخورد خواهد شد و والدین دانش آموزان در صورت مشاهده به بازرسی آموزش و پرورش اعلام کنند تا از سوی بازرسی پیگیری شود.

اکبر محیا پور در خصوص عملکرد آموزش و پرورش در زمینه ساخت امکان آموزشی گفت: در مهرماه سال جدید ۱۸ طرح در این شهرستان افتتاح خواهد شد که این ۱۸طرح شامل ساخت مدرسه نمازخانه،سالن ورزشی،استخر و خانه معلم می شود.

وی در ادامه افزود:در سال تحصیلی گذشته شهر سیرجان بیشترین اعزام دانش آموزان را به مسابقات ورزشی استان و کشور را داشته است که دانش آموزان سیرجان رتبه اول فوتسال کشور را کسب کرده اند.
محیاپور ادامه داد:در بین رتبه های تک رقمی و دورقمی کنکور سراسری نام دانش آموزان سیرجانی به چشم می خورد.

وی در ادامه اذعان داشت:در کارگروه اشتغال استان تصمیماتی گرفته شده در بحث اقتصاد مقاومتی فرم مدارس از تولیدی های سطح استان تهیه شود و ما لیست تولیدی های مجاز را به مدارس اعلام کرده تا مدارس با این تولیدی ها قراداد بسته و فرم مدرسه را تهیه کنند و والدین می توانند هم از تولیدی ها و توزیع کننده فرم مدرسه را تهیه کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سیرجان اظهار داشت:با تلاش همکارانم توانستیم در سال جدید تحصیلی نفت را از سیستم گرمایشی مدارس حذف کنیم و کلاس آموزشی را داخل کانکس نداشته باشیم و در سال جاری توانستیم تمامی پشت بام های مدارس شهرستان را ایزوگام کنیم .

وی در پایان افزود:مدرسه ۱۲ کلاسه ای را برای اول مهر در مسکن مهر افتتاح خواهیم کرد و این مدرسه ۳۰۰ نفر دانش آموز در پایه اول تا سوم ابتدایی ثبت نام شده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.