×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024
وجود بی بصیرت ها و خیانت خواص موجب شهادت حضرت مسلم شد/ باید در مسیر حفظ اسلام استقامت داشته باشیم

به گزارش “سیرجان خبر” نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ، در مراسم شب شهادت حضرت مسلم ابن عقیل(ع) در هیئت حضرت ابوالفضل (ع)نجف شهر با تشریح سابقه دشمنی ها و تنوع راههای مقابله دشمنان با نظام اسلامی افزود : دشمنان شیطنت های فراوانی می کنند و در فضاهای مجازی وانمود به پیروزی می کنند.
آیت الله سید احمد خاتمی ، با اشاره به فضیلت روز عرفه و سالروز شهادت مسلم بن عقیل ، بی بصیرت ها و خیانت خواص را موجب شهادت سفیر امام حسین(ع) در کوفه خواند.
امام جمعه موقت تهران با بیان سهل انگاری در برخی سیاست های کشور هم گفت : درتوافقات برجام ، رهبری معظم ما می دانستند که رییس جمهور آمریکا پای این تعهدات نمی ایستد.
وی با تشریح اصل پایبندی به ولایت و در مسیر امام قرار گرفتن گفت : چهل سال گذشته هر زمان که در تنگنا بوده ایم و بر اطاعت ولایت بوده ایم و پیروز میدان مبارزه با دشمن شده ایم.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه مراقب نفوذی ها و بی بصیرتی و خیانت های خواص باشید تاکیدکرد : باید در مسیر حفظ اسلام استقامت داشته باشیم و هرگز از خط اسلام ناب محمدی و حریم دین جدا نشویم.
در پایان این مراسم مداحان اهل البیت علیهم السلام در وصف شهداء و همچنین شهادت سفیر امام حسین(ع) حضرت مسلم به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.