×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
دولت روحیه رییس صدا و سیما را داشته باشد و برای عملیاتی شدن سخنان رهبری امکانات خود را بسیج کند

به گزارش سیرجان خبر به نقل از آرمان کرمان حجت الاسلام”محمد قاسمی زاده” در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام علی علیه السلام کرمان با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم(ص) که می فرماید: “من مامور شدم با مردم مدارا کنم و در تبلیغ رسالت و نبوت هم مامور به مدارا بودم .” تشریح کرد: تفاوت میان سازشکاری و مدارا بسیار کم است، سازشکاری یعنی حکم خدا را زیر پا بگذاریم و مدارا یعنی حکم خدا را با صبر اجرا نماییم.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع معلمان تاکید کرد: زمانی که ما محکم و قاطع در مقابل دشمن صحبت کنیم آنها خیال نمی کنند با یک موضوع هسته ای دیگر می توانند هر چیزی را به مردم ایران تحمیل کنند .
خطیب جمعه کرمان با تشکر از نامه رییس سازمان صدا و سیما در اعلام آمادگی در خصوص توصیه های مقام معظم رهبری اظهار داشت: از همه دستگاه هایی که رهبری مورد خطابشان قرار دادند به خصوص دولت و وزارت خانه های آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار می رود که همین روحیه رییس صدا و سیما را داشته باشند و با بسیج امکانات سخنان رهبری را عملیاتی نمایند.
قاسمی زاده با اشاره به روز پاسدار گفت: سپاه یکی از عنایات بزرگ خدا به نظام اسلامی و مردم دنیا است که از دل مردم بیرون آمده است تا دستاوردهای انقلاب را حفظ کند.
انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.