×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
سمینار آموزشی روابط عمومی ادارات در سیرجان برگزار شد

به گزارش”سیرجان خبر”سمینار آموزشی اصول و مبانی روابط عمومی و ارتباطات صبح امروز با حضور مدیران و مسوولان روابط عمومی ادارات و نهادها در سالن مهر شهرداری سیرجان برگزار شد.

در این همایش یک روزه که توسط مدیریت ارتباطات و واحد آموزش شهرداری سیرجان با تدریس دکتر علیرضا کتابدار برگزار شد، موضوعات مهم و بروز اصول و مبانی روابط عمومی مورد بررسی و تدریس قرار گرفت. شهردار سیرجان در حاشیه این سمینار آموزشی گفت: امروزه اهمیت و نقش روابط عمومی ها در دستگاه ها و سازمان های دولتی، پیچیدگی و پویای روزافزون اجتماعات بشری است.

رضا سروش نیا افزود: یکی از عواملی که در سرنوشت هر اداره یا سازمانی اهمیت و ارزش اساسی دارد و آنها را در نیل به هدف هایشان یاری می دهد، کیفیت رابطه آنها با شهروندان است که با آن سروکار دارند و همچنین افکار عمومی جامعه ای که در آن به فعالیت مشغولند.

همچنین در ادامه مهدی طیبی مدیر ارتباطات شهرداری سیرجان بیان کرد: اکنون به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده که ادارات برای رسیدن هر چه بهتر و راحت تر به مقاصد خود نیازمند برقراری ارتباط، حسن رابطه و درک متقابل و توسعه تفاهم با یکدیگر و عموم مردم هستند؛ از همین روست که برقراری ارتباط موثر با اشکال مختلف و در یک کلمه” ارتباطات” یکی از مفاهیمی است که امروزه از گروههای کوچک تا سازمان های بزرگ از اهمیت بسزایی برخوردار است و حیات اداری بستگی زیادی به آن دارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی، نقش های گوناگونی را در جایگاه های متفاوت و شرایط متمایز از یکدیگر ایفا می کند، افزود: امروزه در ادارات، نهادها و سازمان ها، شناخت، درک متقابل و ارتباطات به منظور دستیابی به اهداف به عنوان یک اصل اساسی مدیریت پذیرفته شده است و این نوع ارتباط که از آن به روابط عمومی یاد می شود یکی از مهم ترین عوامل موثر در سرنوشت هر اداره محسوب می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.