×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ارزوئیه به مناسبت هفته ی ناجا برگزار شد./تصاویر

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ارزوئیه به مناسبت هفته ناجا، با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان شهرستانی، شورای تامین و … در محوطه صبحگاه فرماندهی انتظامی شهرستان ارزوئیه برگزار شد.

به گزارش سیرجان خبر ؛ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ارزوئیه در سومین روز از هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

این آئین صبح امروز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان شهرستانی، شورای تامین و … در محوطه صبحگاه فرماندهی انتظامی شهرستان ارزوئیه برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه ضمن تبریک هفته ناجا از نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان حجت الاسلام دکتر نصرالله پور، فرماندار تلاشگر مهندس منظری توکلی، ریاست محترم دادگاه آقای دهقان و فرمانده محترم سپاه سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ، مسئولین محترم ادارات، شورای شهر، حراست معدن اسفندقه و دیگر مسئولین و مدعوین حاضر در صبحگاه مشترک تشکر نمود.

پایه و اساس هر فعالیت اجتماعی و اقتصادی امنیت است.

سرهنگ پورامینایی صبر و شکیبایی خانواده های نیروی انتظامی و همدلی و همراهی این بزرگواران را عامل موفقیت مجموعه انتظامی شهرستان دانست.

وی عنوان کرد: امنیت پایدار به واسطه ی سهیم شدن همه ی مردم در امر امنیت حاصل شده است و نیروی انتظامی با حفظ امنیت مردم و با همراهی نهادهای امنیتی از جمله قوه قضائیه، امنیت پایدار را در نظام جمهوری اسلامی ایران برقرار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: پایه و اساس هر فعالیت اجتماعی و اقتصادی امنیت است و نیروی انتظامی از هیچ تلاشی در جهت حفظ و پایداری امنیت مردم فروگذار نیست و با وجود کمبود های موجود در شهرستان تمام تلاش خود را خواهد کرد.

جمهوری اسلامی ایران تکانه های اقتصادی را درهم شکست.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور نماینده ولی فقیه در شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدایِ نیروی انتظامی به سخنان مقام معظم رهبری مدظله العالی در جمع فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی اشاره کرد و بیان کرد: اواخر سال ۹۷ تمام تحلیلگران نهادهای امنیتی، نظامی و اطلاعاتی گزارشی به رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه سال ۹۸ یکی از سخت ترین سال های دوران انقلاب اسلامی خواهد بود، و رهبر انقلاب فرمودند: سال ۹۸ سال گشایش و سال مقابله با تحریم ها و سال پیروزی های بزرگ است.

و امروز یکی از شکست های دشمن، پیروزی بزرگی را برای ما رقم زده است و آن هم شکست سلاح های راهبردی دشمن است و سال ۹۸ ناکارآمدی دشمن را به ما نشان داد و سلاح های راهبردی و مهم آمریکا از کار افتاد و گلوهالباک آمریکایی ساقط شد.

وی خاطر نشان کرد: تاریخ ابرقدرتی جدید در عرصه ی قدرت دنیا به خود دید و جمهوری اسلامی با توقیف نفتکش های انگلیس پیروزی راهبردی دیگری را رقم زد که دشمن در راهبرد ایجاد تفرقه و آشوب آن هم با تابستان گرم و زمستان سرد شکست خورد.

وی با اشاره به شروع فتنه ها از سال ۹۶ و با استارت فتنه ی دراویش و شکست دشمن در تمام این جبهه ها و شکست فتنه ی اقتصادی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران تکانه های اقتصادی را درهم شکست و در پایان توطئه ی ترور حاج قاسم سلیمانی بود که با تلاش سربازان گمنام امام زمان عج این مورد هم خنثی شد که اقدام به ترور نشان داد ابرقدرتیِ این قدرت های پوشالی رو به افول است و قدرت خود را از دست داده اند.

بدون امنیت توسعه پایدار امکان پذیر نیست.

فرماندار شهرستان مهندس منظری توکلی ضمن تبریک هفته ی نیروی انتظامی به اولین نیاز فیزیولوژیک انسان در باب امنیت پرداخت و احساس به امنیت را از نیازهای محوری انسان عنوان کرد.

وی زیربنای توسعه ی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را امنیت دانست و بیان کرد: بدون امنیت توسعه پایدار امکان پذیر نیست و نیروی انتظامی مظهر ایجاد امنیت است.

وی با بیان اینکه همواره اخلاق مداری و قانون مداری و با مردم و کنار مردم بودن مطرح است خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی تبیین آیه ی کونوا قواما بالقسط است که نشان از قدم برداشتن در مسیر قانون آن هم با عدل است .

انتهای پیام/ فاطمه.تاراش
عکس از: حسام.شکوه سلجوقی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.