×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سیرجان برگزار شد/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی“سیرجان خبر”صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سیرجان صبح امروز با شرکت گردانهای نداجا،نیروی انتظامی،سپاه پاسداران در محل پلیس راهوربا حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان برگزار شد.

محمد رضا ایرانژاد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیرجان در حاشیه این مراسم هفته ناجا را هفته افتخار، عزت، امنیت و ایثارگری خواند و تاکید کرد: پلیس مقتدر و عزیز ایران اسلامی، مظهر قانون گرایی، قانون مداری و قانون محوری است.
وی با تبریک این مناسبت به فرماندهی کل قوا، نیروهای مسلح، عموم مردم و فرماندهان و کارکنان خدوم نیروی انتظامی، تاکید کرد: ماموران پلیس عمر شریفشان را فداکارانه، صرف خدمت به مردم می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در ادامه، درستکاری، امانت داری و دفاع از ارزش های اسلامی را از دیگر خصایص ماموران انتظامی خواند و گفت: شان و جایگاه خادمان مردم در نظام جمهوری اسلامی، در حفظ ارزش های اسلامی نهفته است.
این مقام انتظامی: تعامل و همکاری مردم و پلیس را لازم و ضروری و امنیت را مسیری دوطرفه دانست و افزود: در جریان تامین امنیت از یک سو، حاکمیت و نماینده ناجا و از سوی دیگر مردم و نهادهای مردمی نقش و مسئولیتی مشخص برعهده دارند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان، هفته ناجا را فرصتی برای افزایش همکاری ها با مردم، معرفی عملکرد پلیس برای آنان و شناسایی نقاط ضعف و قوت درون سازمانی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمود حسینی دراین ادامه این مراسم عنوان کرد:کشور ما بحمدالله کشور امنی است و قطعا کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند پلیس با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

وی افزود:پیشرفت ما در زمینه های گوناگون با توکل به خدا، رعایت تقوا، مقاومت، ایثارگیری، مردم داری، اخلاق و اطاعت از رهبری بوده و ممکن است درجایی برگی از درخت بریزد اما نمی توانند درخت تنومند اسلام را از بین ببرند.

 امام جمعه شهرستان سیرجان همچنین بیان داشت:همان گونه که رهبر عزیزمان فرمودند زمانی انقلاب ساقه نازکی بود نتوانستند امروز که درخت تنومندی است نمی توانند هیچ غلطی بکنند و وظیفه داریم از نیروی انتظامی که حافظ ارزش ها  در جامعه است حمایت کنیم.

حجت الاسلام محمود حسینی در پایان گفت:براساس کلام مولای متقیان امام علی علیه السلام سربازان، لشکریان، اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی به اذن خداوند شما دژ محکم کشور، زینت زمام دارها و مایه عزت دین هستید و به خود ببالید.

لازم بذکر است در این مراسم از افسران و سربازان نمونه و همچنین پیشکسوتان نیروی انتظامی تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.