×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در انجام پروژه ها عملکرد خوبی داشته است/ مبلغ قرارداد خاتم با کرمان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،کمال جوانمرد گفت : قرارگاه خاتم براساس قرادادی ساخت میدان آزادی و تعدادی از پل های غیر هم سطح را در کرمان به عهده گرفت.

وی گفت: این قرار گاه به عنوان یک پیمانکار بسیار مقتدر خوب عمل نموده و شهروندان کرمانی قدردان این فعالیت ها هستند و این را فرصتی طلایی برای کرمان می دانند.

عضو شورای شهر کرمان بیان داشت: قرارداد پروژه ساخت چهار پل غیر هم سطح منعقد شده ولی قرارداد میدان آزادی هنوز منعقد نشده است و این پروژه حدود ۶۵ درصد پیشرفت داشته است.

جوانمرد ادامه داد: دو مسیر استقلال و بهمنیار تملک آنها با مبالغ هنگفتی حدود ۴۰ میلیارد تومان انجام شده و براساس قول پیمانکار تا ۲۲ بهمن  این دو مسیر افتتاح خواهند شد.

وی افزود: کل قراردادی که با خاتم الانبیاء (ص) منعقد شده است حدود ۱۰۰ الی ۱۰۵ میلیارد تومان است که براساس توافقی که در ابتدا صورت گرفت قرار شد  ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد آن به صورت واگذاری زمین انجام شود.

جوانمرد عنوان کرد: براساس قرارداد مبالغ و زمین ها پرداخت شده است از جمله اینکه یک زمین ۳۰ میلیارد تومانی در بلوار امام رضا (ع) و زمین دیگر به ارزش ۴۵ میلیارد تومان در زغالسنگ و همچنین مبلغ ۲۰ میلیارد تومان نقد در اختیار خاتم  قرار گرفت.

عضو شورای شهر کرمان گفت:  قرارگاه خاتم با کرمان حدود ۸۰ میلیارد تومان براساس آنچه براوردشده است قرارداد دارد و ۱۲ چک ۵ میلیاردی نیز هر ماه به خاتم داده می شود.

وی بیان کرد: آنچه مسلم است هم قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) خوب کار کرده است و هم اینکه شورا و شهرداری علیرغم مشکلات مالی توانسته اند آن را حمایت کنند و براساس قرارداد و پیشرفت کار منابع مالی را تامین کرده اند.

جوانمرد اذعان داشت: سه پل واقع در بلوار کشاورز، چهارراه امام جمعه و شرف آباد در دستور ساخت قرار دارند و چون مبالغ آنها بالا بود به مشکل مالی برخوردیم و امید آن داریم که اگر بتوانیم  با یک تنفس پول را پرداخت نماییم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.