×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
نشست برنامه‌ریزی اجرای پروژه مرمت بازار سیرجان

به گزارش سیرجان خبر؛ نشست برنامه‌ریزی اجرای پروژه مرمت بازار سیرجان با حضور فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، رییس شورای شهر سیرجان، معاون امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، کسبه و بازاریان در دفتر فرماندار برگزار شد.

علی یعقوبی پور فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در این نشست گفت: با هماهنگی بازاریان و کسبه باید موانع روند بهسازی و مرمت بازار سیرجان از بین برود و بازار به شکل مطلوب و اساسی و پایه‌ای مرمت شود.

وی یادآور شد: تمام ادارات و نهادهای خدمت‌رسان بر اساس طرح و نقشه نظر دهند و کار کارشناسی انجام شود و همچنین امنیت بازار توسط نیروی انتظامی تامین شود.

علی یعقوبی پور تجهیز بازار سیرجان به سیستم‌های امنیتی، اطفای حریق و امدادرسانی را مهم دانست و افزود: پروژه عمرانی مانع کسب و کار می‌شود که امری طبیعی است اما باید شهروندان و کسبه همراهی کنند و تلاش کنیم زمان اجرای کار به حداقل برسد و طبق برنامه زمانبندی و برگزاری جلسات تخصصی کار انجام شود.

در ادامه این نشست حسن خدامی پور رییس شورای شهر سیرجان گفت: موضوع مرمت و بازسازی بازار طی سال‌های اخیر در دستور کار شورا و شهرداری قرار داشته و ابتدای هر سال اعتباری برای آن اختصاص داده می‌شود، اما همه ساله بدلیل عدم صدور مجوزهای لازم، روند انجام کار به تعویق می‌افتد.

حسن خدامی پور با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری همیشه پای کار بوده، تصریح کرد: اگر تاکنون کاری انجام نشده، بدلیل عدم صدور مجوزهای لازم و پروانه مرمت بوده و شورا و شهرداری اکنون اعلام آمادگی می‌کند و در صورت صدور مجوز و پروانه مرمت و نیز تهیه و ارایه نقشه‌ها، روند مرمت و بازسازی آغاز می‌شود.

وی افزود: در این خصوص و به منظور توسعه بازار، بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تملک املاک در طرح بهسازی و توسعه بازار و تامین پارکینگ توسط شهرداری هزینه شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.