×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
هدف دشمن اختلاف و تفرقه بین مردم و مسئولان است

به گزارش “سیرجان خبر”حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: در جریانات اخیر دشمن مستکبر هم دلسوزی و هم تحریم، هم تخریب و هم توهین کرد اما مردم ما وقتی دیدند پای دشمن در کار است از نظام اسلامی حمایت کردند و حساب خود را از فتنه‌گران و کسانی که فریب توطئه دشمن را خورده بودند جدا کردند.

امام جمعه سیرجان گفت: باید توجه کنیم که همه هدف دشمن اختلاف و تفرقه بین مردم و مسؤولان خواهد بود تا بتوانند نقشه براندازی نظام اسلامی را اجرا کنند که در این مسیر آمریکا و همه دشمنان اعم از صهیونیست‌ها، منافقان، سلطنت‌طلبان برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت دارند و پروژه‌های آنها هم اختلاف، نفوذ، تحریم، فضاهای مجازی، اغتشاش، ناراضی کردن مردم و جنگ داخلی است.

وی افزود: دولتمردان قدر این مردم را بدانند و مسئولان برای رفع تورم، رکود و بیکاری برنامه عملیاتی و اجرایی داشته باشند و هم برای جلب اعتماد و استمرار دوستی و محبت با این مردم فداکار به خواسته‌هاشان توجه شود.

حسینی امنیت را نعمتی بزرگ برای ملت ایران عنوان کرد و افزود: همه به نعمت امنیت توجه خاص داشته باشیم و می‌دانیم در سایه نظام اسلامی است که این امنیت محقق شده و دشمنان درصدد ایجاد ناامنی برای ملت ایران هستند و ما امروز از همه نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و سربازان گمنان امام زمان (عج)  تشکر می‌کنیم که با استقامت و بصیرت خوب به میدان آمدند و توطئه دشمن را برای فتنه جدید نقش برآب کردند.

امام جمعه سیرجان با انتقاد از ترامپ و همه هم‌پیمانان این شیطان بزرگ در حمایت از نا آرامی‌هایی که خودشان طراحی کرده بودند و برخی از عواملشان به آن دامن زدند، گفت: ترامپ و امثال او به فکر ۵۰ میلیون نفر گرسنه خود در آمریکا باشند و دست از توهین و دخالت در امور داخلی ملت بزرگ ایران بردارند.

وی افزود: اعتراض‌ها برای وضعیت موجود بود اما دشمنان هستند که در این فرصت‌ها موج‌سواری می‌کنند و برای این ملت بزرگ و شجاع دلسوزی هم دارند تا بتوانند توطئه و دشمنی خود را با نظام و ملت ایران عملیاتی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.