×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
توکل بر خدا و حضور جوانان خوش فکر رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس بوده است

به گزارش”سیرجان خبر”امام جمعه موقت سیرجان در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به این که در دفاع مقدس دو عامل رمز پیروزی و موفقیت بود افزود: عامل اول توکل بر خدا در شرایطی که مردم ایران تازه انقلاب کرده بودند و در یک محاصره قرار داشتند و عامل دیگری در این پیروزی حضور جوانان خوش فکر، مومن و انقلابی در جبهه های نبرد بود.

امام جمعه موقت سیرجان در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی و فرهنگی امروز گفت: همه باید یک هدف داشته باشیم و با یک هدف والا و توکل بر خدا در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با تشکر از موضع گیری رئیس جمهور محترم در نشست اخیر سازمان ملل یادآور شد: دشمنانی که امروز ما را تحریم می کنند و دوباره بحث مذاکره را مطرح می نمایند بیش از هر چیز اتحاد بین مسئولین و مردم را هدف گرفته و به دنبال تفرقه اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین حیدری نسب در خطبه اول درس های عاشورا را یادآور شد و افزود: همه امورات باید در راستای دین انجام پذیرد و در انجام آن نفی نژاد پرستی، عمل به تکلیف، نترسیدن از کمی نفرات و ایستادگی سرلوحه کارمان باشد. و امروز درس گرفتن از واقعه عاشورا برای پیروزی در مقابل استکبار امری والاست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.