×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
تلاش سردمداران آمریکا براندازی نظام اسلامی است/ رئیس جمهور و دولت جدید همچنان در خدمت مردم و مطیع رهبری باشند

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیرجان اظهار داشت: تحریم‌های جدید و شدید را رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران امضا کرد و امروز وظیفه ما ایستادگی و تسلیم نشدن در برابر خواسته آمریکا و نگاه به درون و ظرفیت‌های داخلی است و اگر تسلیم قدرت‌های استکباری شویم عزت و اقتدار به‌دست آمده طی ۳۸ سال گذشته را از دست می‌دهیم.

امام جمعه سیرجان با اشاره به توطئه‌های همشیگی دشمنان و استفاده از هر نقشه و ابزاری برای جدا کردن مردم از نظام اسلامی گفت: باید توجه داشته باشیم همه تلاش آمریکا برای براندازی نظام اسلامی است و خط و مشی حاکمیت این کشور مبارزه با اسلام است که اکنون هم شکست خورده از نظام اسلامی با همه لشکرکشی‌های نظامی، سیاسی و فرهنگی است و امروز مست قدرت پوشالی و سیاست‌های جاهلانه است تا به ورطه سقوط برسد.

وی به آغاز کار دولت و مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور و دولت جدید همچنان در خدمت مردم و مطیع رهبری باشند و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و تولید و اشتغال در اولویت کاری برنامه‌ها قرار گیرد.

حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری توکل به خدا، تعامل با دنیا، توجه به وحدت و همبستگی، بی‌تفاوت به ترفندهای دشمن هنگام تصمیم‌گیری‌ها ، بهادادن به نیروهای مومن و انقلابی، تحمل انتقادها و داشتن سعه صدر را از ویژگی‌های مجموعه دولت عنوان کرد و گفت: مردم همیشه همراه دولت و مسؤولان هستند و عزت و اقتدار به دست آمده باید مراقبت و حفظ بیشتر شود.

وی با تبریک میلاد حضرت امام رضا (ع) موضع‌گیری حضرت را در برابر سلطه روشن کردن چهره نفاق مامون برای مردم و فراهم کردن زمینه آزادی بزرگان شیعه از زندان‌های مامون را از اقدامات عمر پربرکت آن حضرت عنوان کرد و گفت: سبک زندگی امام رضا (ع) الگوی همه شیعیان است که در کنار تقوا، شجاعت و رشادت جامعه را هدایت و راهنمایی می‌کرد.

حسینی به سالروز شهادت شهید محمود صارمی در سال ۷۷ در افغانستان و روز خبرنگار اشاره و اظهار کرد: حوزه اطلاع‌رسانی بسیار پرمسؤولیت است و خبرنگار ضمن صداقت و ایمان به حرفه خود که همراه با عشق و علاقه است انعکاس وقایع را در راستای تقویت نظام اسلامی دارد و هیچ‌گاه از غافله سربازان و مدافعان میهن اسلامی عقب نمی‌ماند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.