×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024
همه مدیران در برابر رسانه ها پاسخگو باشند

به گزارش سیرجان خبر؛ جلسه شورای اداری شهرستان سیرجان به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با حضور امام جمعه، رییس دفتر نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، معاونین فرماندار،شهردار و رییس شورای شهر سیرجان و جمعی از مسوولان و مدیران ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار سیرجان ضمن قدردانی از مدیران ادارات آبفا و برق، با توصیه بر روند صرفه جویی در مصرف آب و برق تصریح کرد: در مصرف انرژی به خصوص در زمینه آب که بدلیل کاهش نزولات آسمانی در سال گذشته و کمبود ذخایر آب،هم در محل کار و هم در محل زندگی باید صرفه جویی کرد.

 

دکتر علی یعقوبی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان ضمن قدردانی از مدیرانی که در سال‌های گذشته مدیریت شهری را همراهی کرده و مدیران جدیدی که مسوولیت‌های جدید را پذیرفتند، بیان کرد: مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی در مقابل سوالات خبرنگاران در خصوص وضعیت خدمت رسانی سازمانی پاسخگو باشند.

 

وی ضمن تبریک هفته محیط زیست و جهاد کشاورزی، بر رعایت حجاب در محیط سازمانی بر اساس الگوی تعریف شده حجاب و عفاف در محیط کار توسط تمامی ادارات تاکید کرد و با اشاره به قانون منع دریافت وجه توسط مدارس دولتی گفت: درخواست وجه توسط مدارس دولتی غیر قانونی است و هیچ مدرسه دولتی حق دریافت وجهی برای ثبت نام ندارند و از آموزش و پرورش می‌خواهیم این موضوع را به صورت جدی در دستور کار قرار دهد و شهروندان از پرداخت هر گونه شهریه به مدارس دولتی خودداری کنند.

 

علی یعقوبی پور ادامه داد: همچنین از آموزش و پرورش انتظار داریم در بحث مهارت آموزی دانش آموزان در تابستان و در اوقات فراغت هم از امکانات آموزش و پرورش و هم شهرستان مخصوصا فنی و حرفه ای برای افزایش مهارت دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشند و از طریق استعدادیابی و شناخت علایق دانش‌آموزان برنامه ریزی کنیم.

 

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان افزود: یکی از اهداف برگزاری جلسات شورای اداری این است که برخی مسایل و مشکلات دستگاه‌های اجرایی که در چارچوب وظایف قانونی خود نمی‌توانند رفع کنند و نیاز به هماهنگی بیشتر با دیگر دستگاه دارد را در این جلسات مطرح و راه حلی برای آن ارایه دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.