×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
وحدت آحاد ملت استکبار جهانی را به زانو در می آورد

به گزارش “سیرجان خبر”نماینده ولی‌فقیه در سیرجان در خطبه‌های جمعه گذشته با انتقاد از عملکرد وزیر کشور و مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: مگر قحط‌الرجال است که استان کرمان بدون استاندار مانده است ، وزیر کشور و مجمع نمایندگان استان کرمان در انتخاب استاندار چرا تنبلی می‌کنند؟ آقایان مجمع نمایندگان چرا دقت نمی‌کنند؟ مگر قحط‌الرجال است که انتخاب استاندار پس از گذشت چند ماه معطل‌مانده است.

خطیب جمعه سیرجان طولانی شدن انتخاب استاندار را به ضرر مردم دانست و افزود: سرپرست اختیارات یک استاندار را ندارد و شایسته است مسئولان محترم و شخص وزیر محترم کشور، شخصی کاردان و انقلابی را بدون هرگونه خط و خطوط سیاسی به‌عنوان استاندار، هرچه سریع‌تر معرفی کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود حسینی با تأکید بر اقدامات حمایتی دولت از پول ملی گفت: دولت‌مردان باید برای جلوگیری از کاهش پول ملی اقدام کنند و در این مسیر از تولید ملی هم حمایت بیشتری کنند.

وی افزود: بهتر است دولت محترم با بهره‌گیری از کارشناسان و اقدام انقلابی و جهادی در جهت بازگشایی گره‌ها بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: همان‌طور که مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند نظام جمهوری اسلامی با یک جنگ همه‌جانبه اقتصادی که از سوی اتاق فکر دشمن طراحی‌شده، روبرو است و در این جنگ همه مردم و مسئولین باید به نحوی عمل کنند که دچار غفلت نشده و ضمن برخورداری از صبوری و تلاش در برقراری وحدت هرچه بیشتر بین آحاد ملت؛ استکبار جهانی را در این جنگ به‌زانو درآورند.

امام‌جمعه سیرجان توطئه‌های امروزی دشمنان را یک توطئه شوم غربی، عربی و عبری معرفی کرد و افزود: مثلث استکباری و شوم آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی برنامه‌ریزی کردند تا بهمن‌ماه؛ جمهوری اسلامی ایران ساقط شود و هدفشان فقط براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما مردم ایران با ایستادگی و اعتقاد بر مبانی اسلام، انقلاب و دین اسلام همه نقشه‌های آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

حسینی بابیان این که کار جهادی وظیفه دولت‌مردان است افزود: کار دشمن تفرقه است و مردم باید انسجام و وحدت خود را حفظ و دولت‌مردان نیز باید ضمن بهره ازنظر کارشناسان؛ کار جهادی را ترک نکنند و اگر امروز شاهد افتتاح پروژه‌ها در نقاط مختلف کشور هستیم؛ همه، این اقدامات را سرمایه نظام بدانند و در معرفی آن‌ها سیاه نمایی نکنند.

امام جمعه سیرجان با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان از مسئولان سیرجان خواست با عوامل ایجادکننده گناه برخورد قاطعانه داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: شنیده‌شده در مجالسی عده‌ای دست به گناهانی از قبیل رقص در آخر شب در خانه باغ‌ها یا تالارهای عروسی به‌صورت مختلط می‌زنند و نیمه‌های شب با شرب خمر و مشروب خوری، زمینه گناه را فراهم می‌کنند که بر مسئولان است که در این موارد ورود کرده و قاطعانه با این رفتارها برخورد کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.